Monday, February 9, 2009

.: Arkib :.

Sementara menunggu nasi dihadam dengan sempurna....hehheeee....



Bulan lepas kan..kite pi jumpe kawan kite...nama pendek dia CT...ct ape? siti fatimah...hehehee....Sebenarnye dah lame kami tak jumpe..adalah kurang lebih 5 6 tahun kot...seingat kite kan...last kami jumpe..time konvo dulu2...around 2003 kot...kot...

Tengok..bile jumpe..dah pom bawa baby....Ahmad Mujahid!!! oitt..suara tu pelan skit..terkezut anak aku...wakkakaa...soli (tergune volume 5...hehehhee)

Pd si hubby ct..tq ya sebab sudi nemani kami berchit chat petang tu @ Kedai Kopi..hehee..sekali sekala merangkap cameraman terjun..hikhikkk...

End stori ~

- Pada bulan lepas jugalah kan...kite ada terjumpe ngan ex-rumate kiter..nama nyer Kak Emah..terkezut gilerrr...sebab dah berkurun lama tak jumpe..lepas je kami masuk semester baru...memasing bawa haluan masing2..sorang ke timur n sorang ke utara...adalah dalam 9 tahun kot (kiraan kasar..hehehee)...

Malu nak tegur kak emah ni..sebab kiter pernah wat 'jahat' kat dia..dolu2 laa..time kiter sebilik ngan dia....hehehee..ampun sis...tp dia tau tu seme angkara kite n de geng...Tp sekarang kite dah insaf...seb baek sempat salam2 ngan dia itu hari...dah ada baby tau..comey cam dia gak...

Okla...nak cite lagi tapi..kiter dah dapat sms ni...

> Sila balik ikut masa yg ditetapkan..pukol 5 mung akan di amek..kalo lewat aku akan antar tentera merah untuk amek mung kerna aku ada urusan perjuangan selamatkan negeri perak petang ni..harap faham...( Maap..sms ini menggunakan bahasa ganu yg amat pekat...faham2 jerla yerkk..)


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.