Monday, March 30, 2009

.: Jam loceng telinga BESI :.

Gambar hiasan je nih

Bunyi cam kelakar..tapi tula hakikatnyer...
Time study dedolu..pernahla gune jam loceng..sekarang just gune alarm henpon jer...

Tapi bile adik aku pesan "Beli jam loceng telinga BESI + harga RM20 + kat The Store"
* Nape adik aku tau hanya The Store yg jual jam itu? Alsebab dia pernah berkerja kat situ :D

Whoaa..jenuh mencari jam ni kat The Store...dah la sales girl muke mencuka..senyum pom idok..eee...kesabaran betol~!

Setelah di uji..jam ni memang boleh mengakibatkan

: saket ati yg amat tatkala berbunyi di waktu pagi

: 1 kampong boleh dengar bunyi jam nih

: keamanan waktu tido anda akan terganggu dengan hebat sekali

: anda akan berfikir berkali2 sebelum mengunci jam ini...hehehheheee

KRINGGGG~~~!!!!! KRRRIIINGGGG~~~!!!!!

oooo...tidakkkk...err! aku plak yg terlebih2..padahal jam ni adik aku yg punye..aku sekadar tukang beli jer...hehehhee

1 comment:

  1. laa..mana rupa sebeno jam telinga besi tu hehe..nak ler tgk..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.