Wednesday, March 4, 2009

.: keGERAMAN :.

Kire2 2 jam lebih yang lalu...

Perot lapar....plus keinginan untuk makan kue tiok begitu membuak2... * dolu2 aku tak reti nak sebut kue tiow dengan betol...

Minda berimaginasi

KUEW TIOW BASAH + PANAS2....Perghhh...cedapnyerrrr...

Lalu selepas kami beronda rondaan mencari keletihan sambil aku terpikirkan..habislah lemak2 tepu dan tak berapa nak tepu aku kali nihhhh...jadi aku mengorder...

air wajib : FRESH ORANGE tapi KURANG AIS yer..
menu : KUEW TIOW BASAH 4...aku turut mengorder untuk 3 sohabatku yang lain...

Selang beberapa belas minute -

Nilah hasilnyer....

LAAA....NI BUKAN KUEW TIOW BASAH maaaaaaaaa.... * luahku dengan nada perlahan tanda kelaparan telah berada di tahap maksimum...GERAMNYERRRRRR~!!!! GRRRRRRR!!

Setakpandaian aku dalam bab masak memasak..tapi aku still leh fikir...kene taruk air untuk menu yang bernama 'kuew tiow basah'...tak kan tukang masak yang memang bertaraf tukang masak tu tak reti kot..or tukang amek pesanan tu yang SILAP! eee...tak mo fikirlah..saket ati!

Dahla perot lapar + letih...kite order lain..datang nye lain...

nak tak nak..makan jelah..nak suruh dia buat lain??? jawabnyer kesabaran melayang....tak payahlah..buat saket ati jer...



makan kene sampai abes!

Tula perangai orang kite...orang nak berniaga...dia pom sibuk nak berniaga...

Kite order leklok...tengok...datangnyer tak sama ngan pe yang kite order..rasa sedih pom ada..geram jangan hurai la...

Dan kini 10.45 malam...perotku mula menyanyikan lagu berentak RAWK minta untuk di isi...

Tapi apakan dayaaa..minum air mineral jelah dulu...lambatnye esokkkkkk....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.