Thursday, March 12, 2009

.: Makan Makan :.

Hahahahaaa...dah lama tak ketawa cenggini...

Episod kehidupan aku untuk 2 minggu yang lepas..oits! lamer tuh..tapi disebabkan kebizian melanda..terngeposlah aku episod ini di hari ini.. :D

Benda yang paling best ialah

- lepak lepak tak payah keje..wkakakakkaa...
- jalan jalan cari penat..huhuhuhuhu

Kan best kalo mereka2 ini adik2 pompuanku... :)

me n my hot kazen...ops! yang cilik kat tengah tu..anak sedara aku..dia perasan..kunun2 dia geng kiteorang..hiikhikkk...

kami the nanny bertaraf pro yer...kazen aku ni sangat terer menjaga baby..time kasih..

percayalah ni kakak aku...hehehee..ekceli ramai orang tak sangka kami adek beradek....selalunyer orang akan cakap

: kawan ke?

: kazen ker??

errr....anak kakak aku ni suker sangat menyibok!

rasa cam baek jer time nih..kekakakanku jelas ternyata..hehhehe

aku mengidam nak makan beef steak..n pada gaji yang lepas (selepas kepokaian melanda..huhuhu) impianku menjadi satu realiti di atas meja...wkakakakkaka...

Alhamdulillah..syukurlah dapat makan lagi..even steak ni kecik sangat2 tau...tak cukupppp...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.