Wednesday, April 15, 2009

.: Moga Idris kuat :.

Saya tak plan untuk menulis blog pada ari ni...
Namun bile membacakan blog Puteri...kita seolah2 dapat rasai ape yg dia rasai * mebi tak kan sama dengan orang yang menanggungnyer....

Jujur saya katakan saya tak kuat untuk meneruskan pembacaan....sedang airmata menunggu masa untuk dijatuhkan...

Sedikit pun saya tak kuat untuk melihat gambar2 si Idris...
Pembacaan saya sekadar sepintas lalu...melihat bait2 ayat seorang ibu...sangat menyentuh hati..
Pic yang paling touching sesangat..saat si Idris terlena dibahu bibiknyer... * jangan nanges....

Anak kecil..moga dirimu kuat melawan semuanyer....InsyaAllah...

Macam kata2 kawan auntie:
setiap kejadian ada hikmah die, setiap hikmah ada pengajaran die, setiap pengajaran ada akibat die, setiap akibat ada keputusan die....... setiap keputusan adalah untuk masing2 empunya diri.......

3 comments:

  1. Sangat-sangat menghargai keprihatinan dan kata-kata semangat dari kawan-kawan, eventho I am much aware that easier said than done.

    Pray hard, hope I'll be more stronger than I used to be.

    Again, thanks for your concern.

    ReplyDelete
  2. Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
    Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

    ReplyDelete
  3. The emergence of little huge absolutely corporate, almost national, and international marketing chains and companies[url=http://www.freshgreens.info].[/url]

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.