Wednesday, April 8, 2009

.: Ye..cuti bertunang~! :.



Sungguh poyo entri kali ini..wakakakaa..dah lame tak bukak blog..so..ni la jadinyer...


Di waktu pagi yang agak hening dan permai…ekon sepoi2 bahasa….

PS singgah kat tempat aku...tapi sat je la….

PS : aida..tengok nih… (sambil tunjukkan image kat kotak rokok…)
Me : eeee….…(gamba kanser kot! Seb baik tengok sepintas jer..)
PS : cuuutiii? Cuti tunang ke?
Me : wkakakakkakaaa….biasa laa…(jawab mesti konfiden..tapi tak leh nak control gelak…hehehhe)
PS : nak buat bile?
Me : nanti orang jemput eh….tukang basuh pinggan…(padan ngan muke ko PS…kite tengok sape kenakan sape…)

PS berlalu pergi memendekkan riwayat idopnyer…


Di waktu petang di gelanggang YM aku yang berstatuskan on9 tapi tak berapa nak aktif..huhuhuhu

TS : pengurusan tertinggi 3..pnp akademik…sokongan bla…blaa…

Hampir berminit2…aku agak lems mereply ym…

TS : lamanye taip….tulis ayat pe?
Me : mekasey…jarang ada budak baik cenggini….
Me : baru blajar menaip laa…
TS : dengar kata bertunang…betul ker?
Me : (Aishh..sorang lagi..) A’aa… ( Amin…iyakan jer…sebab malas nak layan..)
TS : dengan warga Nepal ker?
Me : (ampes betol mamat nih…) tak ar..orang dekat je…
Me : warga ganu jer…(nak kelentong lebih2 tak berapa nak pandai..)
Me : orang jauh tak nak kat kite….(best betol bile reka crite karut marut..hehehehhee)

TS : mesti TUTT! (nama terpaksa ditapis..nk elakkan kesesakan traffic..)
Me : gelak tergulek2…ha ha ha…wakakakakaka
Me : mane leh…tu si TUTT~! yg punye…tak mo ar rebut2…

TS : Frust ar…
Me : icon gelak! gelak2 lagi..sebab terbayang muke dua insan itu…wkakakakkaka (Ampun..kami dah termengumpat tentang korang berdua…)
TS : jadi Azroy ar lepas nih…
Me : terbangla helmet tuh…(kite letak icon gelak lagi…) wakakakakkaaa…


Wakakakkakaka…dengan dua insan nih.. boleh la kite goreng crite…tapi tak boleh lebih2 sangat…sebab aku tak berapa pandai nak menggoreng… or dorang dah tau crite goreng aku tu..saje je nak layaaannnn...

3 comments:

  1. hehe klakar la u nih..walopom i tatau ujung pangkal citer..

    ReplyDelete
  2. ingtkn tunang betul²..tipu² eh

    ReplyDelete
  3. hanis : hehehee...terjadi cite tanpa dirancang....

    mummy aju : soli..tak buat lagi.. :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.