Wednesday, May 13, 2009

.: P/s: Nota Hati :.

Balik keje, buke pc...sambung buat keje...

Dan dan adik aku mintak tolong isikan borang keje...
Beria ia dia tunjuk borang kat tangan dia tu...
Tp aku tolak...sebab nak siapkan keje aku dulu..

Lepas siap keje nanti aku isikan...

Buat keje on off dengan tengok tv...

Tergedik gedik aku mintak mempelam yg adik aku kupas..
Adik aku bagi even mulanyer dia tak mo kasi...dia suruh buat sendiri...huhuhuuh..

Tp kan, dapat gak la dua keping... Mekasey....heheheee...

Lepas je siap buat keje....
Aku sambung tengok tv...

Adik aku dah tido...

Baru perasan pc tak off lagi..
Time kat pc..aku dah tengok borang keje adik aku...
Try nak print tapi tak paper dah habes...
Try cari borang yang dia pegang tadi..tapi tak jumpe...

Time nak pergi keje pagi tadi...
Aku tengok, adik aku tercongok duk mengisi borang keje dia...huhuhuhu...

Errrrr.... rasa bersalah...amat bersalah....mesti adik aku terasa kan?????
Dia cakap nak hantar hari ni...
Ooooo... jahatnyer aku...huhuhuu..

Urmm..bile fikirkan balik...
Nape aku tak tinggalkan sat keje aku untuk isi borang dia...huhhuhuhu....
Adik aku bukannya suruh aku buat benda yang susah pun..
Isi borang tak ambil masa yang lama pun... dalam 15 minit dah boleh siap dah...

Aku tau tulisan adik aku memang tak cantik...yelah, tulisan orang laki maner nye nak cantik...hehehhe...

Aku kakak...tp kadangkala tak boleh memenuhi semua permintaan orang kat sisi...huhuhuhu...

* bukan tak pernah buat jahat kat adik adik..tp yg ni feel dia lain sikit...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.