Friday, May 8, 2009

.: SepintaS :.

Entri yang tidak berbau perfume nih agak beremosi.. urmm.. dek kerna lama tak jumpe keyboard.. seb baek masih ingat camne nak tekan keyboard nih.. hehehhehee

Agak bizi untuk minggu ini dan minggu2 akan datang.. kadang2 buat2 bizi.. eh TAK~! Rili2 bizi.. sampaikan aku TERPAKSA.. ye TERPAKSA membuat satu benda yg tak patut dilakukan.. iaitu MEN… hehehheee.. nanti kan kene komen plak. Free la untuk hari tersebut.. * pada pekerja2 yang baek yang baru saja menyambut hari pekerja di luar sinun.. harap2 korang tak buat macam aku buat ni.. Errr… aku tak kan buat lagi… huhuhu

Seolah2 bekerja 24/7.. seolah olah jer ok~!… whoa.. rajen nyer.. tak la.. kalau tak siap.. kite gak yang kene.. Nape ek banyak sangat cakap pasal keje? Ooo… okies2..faham…

Baru terperasan dah dua hari ½ tak buka purse amek duit kat dalam tu… siap ada ½ la pulak..
Ooo..patutla..kebetulan ada rezeki di luar..jadi kite amek rezeki tu dengan tangan terbuka.. Alhamdulillah.. kenyang…hehehhe.. nape banyak sangat Oooo ek?? Udah2 jangan fikir…

Keje and keje keje… * Elesss macam la aku sorang yang keje.. kecoh jer.. hehehee..sekali sekala nak bermanja ngan keyboard laa…

Kegeraman nyerrrr… betul2 geram n ralat la sikit.. Diserbu dek audit.. ok no hal.. tapi yang paling tak best..pabila dapat NCR untuk benda yang memang di buat… Uargghhh~! Ada orang kesah? Huhuhuhu… Turun naik tangga bawa BUKTI tapi dah terlambat.. silap pergi tempat miting daaaaa…. Sampai-sampai miting dah pom abes..

Terasa nak ME.. hehehee … ayat ni terpaksa di tapis.. Yelah, hati lain lain.. Nanti kan jadi NASI KERABU… Uiks~!! * Camne ayah aku boleh terfikir ayat NASI KERABU ni?.. tapi betol la… hehehe… korang tak payah faham la.. ni percakapan anak beranak.. ekekekkekeke…

Haaa..sambung balik cite NCR tadi…
Nape dorang tak mintak semalam??????? Nape tak tanye semalam????? Ayat ni macam sama je kan? Lain lah~! Yang penting .. nape tak mintak KEPASTIAN.. PENGERTIAN.. dah macam lirik lagu la pulak…

Banyak ???? menandakan GERANGGG~!!!! sedang berlegar2…

Rentikan memikirin hal nih.. 'Nak Crite Rohok' pom dah dapat~! cakap banyak pom tak guna..

Kalau nak awet muda..jangan stres2 tau.. wkakakakakaa….

Okies2.. rileks2.. kite muhasabah kan diri kite yok~!
Cuti 3 hari ni.. kite isikan dengan aktiviti2 yang berkhasiat ek~!

Okies semua…penaipan bersurai.. sekian..

2 comments:

  1. kene NCR kat bhgn mane kak aida? hehehe

    ReplyDelete
  2. kat bahagian dalaman...
    hehehehheee...

    p & c..tutt~!! line tak clear ar aima...hehehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.