Tuesday, June 16, 2009

.: Kebuluran di Umah Kecil :.

Sungguh sedap kalau dapat makan steak nih... aroma dia...agak seksi di hidung...amat sedap di rasa...


Anggun kan stroberi ni posing? Macam sayang jer untuk di kunyah kunyah...tp kalau tak makan akan berlaku pembaziran...nak kawan ngan setan ke??


Penggoda yg paling berjaya.... jatuh kepada.....Miss Char kue tiow...hehehhee...Tauge kat dalam dah memanggil manggil saya laaa... pogi doluuu...


Owhhh~! bihun sup ku... luv @ d 1st sight...dah lama kite tak dating kan??


Mengancam jiwa ragaku....uwarghhh~! dapat sentuh pom dah kire ok kan??


Mata terasa berpinar pinar...tp masih dapat di usha air oren seperti sedang bertango..ooo ca ca....


Ayaq liuq..jangan ko meleleh noo..malu kat orang dopan tu...encey tom yam..akan ku kenang rasa rasa ramuan mu itu ok~!


Kan best kalau dapat makan nih....Uishh~! ni dah kebulur tahap kronik nih...


Minda budak budak yg minum susu Dutch Lady 1 2 3 akan berfikir secara aktif...wkakakakaka

Uwa uwaaa uweeee....dah makan tapi masih bernafsu besau...huhuhuhuu... Kebulur dah tahap el nino nih...dah gigil masyarakat perut ku....huhuhuhu....

* Order pls...hihihiii...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.