Wednesday, June 10, 2009

.: Kenduri Marathon V :.

Setelah meredah onak dan duri..maka beralih pula kami kepada Timur Pantai Timur…maksud aku Dungun…Ye untuk kenduri kali ini..kite akan menyerbu teratak cik Rohazlina..

Subuh subuh hari kami dah ready tau nak pergi kenduri nih…wkakakakkaa…* tak de maknanyer…

1030 pagi maka terkedek kedeklah kereta aku meredah arus di jalanan…
* Ishh~! Macam best pulak ke sana ke mari pergi kenduri…hehehehhe…

Sampai sampai je..dah ramai masyarakat kampong yg datang…maka kami tanpa melengahkan masa, terus ke atas untuk berjumpa si pengantin..


Antara tetamu yg hadir..Puan Miza n anak anak…hehehhe…

Bersama Cik Ina sebelum gelaran berubah menjadi Puan…


Seri pengantin jelas terpancar bersinar sinar..hihihii...


Ok ok..marathon dah tamat dah…dah boleh berenti dah...hnsshh~! Hnshhh~! Eh silap silap…Errkkkk~! Alhamdulillah, kenyang…* Err…camne la kalau dapat invitation untuk 10 kenduri…konpem marathon tahap Papaya…wakakkakaka…


4 comments:

  1. best nye kenduri!!!
    mengidam nasi minyak la ;P

    ReplyDelete
  2. ish mana satu pengantin baju kaler putih ke purple..mengancem u..hehe

    ReplyDelete
  3. Selamat Pengantin Baru buat Kak Ina...hehehe...

    ReplyDelete
  4. zaza :
    moh la join...sedap nih..hehhee..

    hanis :
    kite tukang sebok jer...huhuhuhu

    ina :
    Tq * tlng jwb bagi pihak..hikhikk

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.