Wednesday, June 24, 2009

.: Pabila Jue mengeTAG :.

Bile perot dah kenyang....boleh la kite layan tag...hehehehee...

NAMA NAMA TIMANGAN ANDA
1. Aida - digunakan secara meluas seperti liputan celcom...hehehhehe....

2. Daa - urmmm...ada jugak panggil camnih...tapi tak berapa nak ramai kot....

3. Eda - biasa SIL + kazen + beberapa kerat kawan sekolah rendah....akan panggil nama camni.... * aku tak suke ejaan nama nih...sirius~!

4. Full name - kebiasaan dipanggil oleh kawan kawan sekolah...dorang tak tau nak singkatkan nama aku...macam baek jer bile dipanggil sebegitu rupa...hehhehehe

5. Haida - ada jugak kengkawan or majikan panggil camnih...

6. Lela - wakkakakakakaaaaa...adoiiii laa...kenkadang aku juga dipanggil dengan nama nih...Masyarakat sekalian...ini adalah nama ayah aku...hihihiihi.... AIDALELA ni nama formal untuk emel aku...tapi ada sesetengah orang ingat...ni nama betol aku....hehehee...its ok~! saya tak kisah...tetap menyahut kalau di panggil... :D

ANDA SEORANG YANG
Sweet - sebab kadang kadang cam manis je bile minum milo suam...wakakakkakaaa...

Sour - orang cakap muke kite masam tau...errr~! nak nak kalau tengah duk mengadap pc... Alooo...kurangkan garam sikit dikkk~!!

Hot - kadang kadang kalau naik tangga berbelas belas anak tangga...kiter hot tau~! errr...yela..kadang kadang aku hot dikalangan anak anak buah aku...huhuhuhuhu...

Cold - boleh berubah menjadi pendiam....kadang kadang suke tengok orang cakap dari bercakap...ye ker nih?? hehehee...kadang kadang ku bilang ok~!

Spicy - Hshshhh~!! macam kfc la pulak....kakak ku bilang ada kala aku ni pedas...tapi tak tau la boleh lawan Alagapas ke tak...

INSAN TERISTIMEWA??? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA ISTIMEWA DI MATA ANDA
Alaaaaaa...Jue...awat tag ni ada soalan cenggini...kene jawab la ni eh? * Tak mo la jawab pasal mak ayah..jawapan tu dah Klise~! Ok...tarik napas sambil sebut one three five two...ape nih?? ok ok... 1 2 3...

Urmm...wakakkakkakakakaaaaa.....tak boleh jawab laaa.... mungkin saya boleh dimasukkan ke dalam kategori wanita pemalu....wkakakakkaa....

Next...

LAGU LAGU KESUKAAN ANDA
Sekarang * dari last year la...suke sangat sangat dengan lagu DIK...juga merupakan lagu background blog ni...cam suwit je kan? bagi aku je kot... Aku dah pom sebar sebar kan lagu ni pada geng geng opis...so, lagu ni dah tahap basi dah...hehehehe...

Kalau lagu lagu lain tu...aku lebih suke layan lagu lagu Indie + lagu lagu seberang * sebab lirik dia sempoi...

MAKANAN KESUKAAN ANDA
Urrmmm...tak ada kot..sebab semua makanan aku makan...tak ada makanan yang betol betol menjadi kesukaan....cume beza...suke banyak dengan suke tak banyak aja....

WARNA KESUKAAN ANDA
Semestinya kaler ijau..tapi tak adalah fanatik sangat...tengok keadaan juga la...hijau yang boleh di terima akal....ok la..

Kebiasaan yang berkenan kat hati n juga mata....biasa cam tu la....

SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS
1. Orang yang kalau kite cakap leklok...tapi dia cakap cam apa....kasar~! EEEEEE~!!! memang sakit ati...ni yang cepat je nak pot pet pot pet nih...hehehehehehee....

2. Berlagak bagus....ek eleh~! jangan nak berlagak ye...saya tak suke...

3. Bermuka muka...depan kite baik..belakang kita..ya ampun~! kan best kalau kite dapat scan hati mereka mereka ini...

4. Mereka mereka yang bawa kereta...dah la slow nak mati...tapi selamba cipan je amek lane kanan...Alahai cik abang~!

5. Ape lagi ek??

TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA
1. Kamera digital - teruskan berkerja untuk saya eh...tq

2. Pen drive - khas untuk kerja n juga gambar gambar

3. Wallet - saya lebih yakin dengan adanye anda ketika membeli belah...hehehehhee...

4. Ehhh...dah cukup la...3 aja cik akak ye...

KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA
Baru je jap tadi...time baca blog Puteri... * hampir hampir menangis...air mata tak sempat jatuh sebab saya sempat sambut....hehehehheee....Errrr...sebab entry dia sangat sangat 'touching'...

TAG 6 RAKAN ANDA
1. Hanis
2. Wanie
3. Ummi Aiman
4. Mak saya - ops! silap...urmmm...kene fikir dulu la...sebab dah macam ramai dah kene tag nih...hehehe...

- siap sedia la anda....

1 comment:

  1. wah dia dah buat tag nih :P put yang blom. kunun2 byk keje, tapi tgk la kejap2 lagi siap la tu kots :P

    p/s:thanks for being my silent reader :) keep on reading, the beautiful journey about being a mother.

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.