Monday, June 22, 2009

.: Tersedar dari tido yang pendek :.

Plan asal malam ni....nak keluar cari durian...ayah n adik aku setuju nak pergi...kononnyer nak pergilah lepas Isya..

Last last lepas Isya..bile adik aku tanya ayah aku..
Ayah aku jawab...tak nak pergi sebab letih...

Aku terdengar dialog mereka itu namun mata aku dah 'blackout'...so, aku dah tak sedar pape lagi....
Agak lama blackout itu terjadi...berkurang lebih 3 jam setengah...
Dan sekarang..pabila sedar....dah sugar bugar mataku...bile nak tido balik nih??? huhuhuhu....

Lepas je keluar dari bilik air...haaa...hari ni hari bapa kan? * Siang tadi ingat..pas tu tak ingat...pas tu ingat balik...hehehhehe...

Anakanda : Bapak...
Ayahanda : Ye...

eleh...anakanda la pulak...wkakakkaa...okies okies...

Aku : Bapak... * ni ejaan dahulukala....ejaan tak ringkas Pok...
Ayah : Ye...
Aku : Selamat hari bapa.....

* diam je....

Ayah : Good afternoon....

* Haaa???? apa sudah jadi nih??

Mak aku : Good nite la..good afternoon petang...

Kami : wakakkakakkakakakkakakakkakakakaaaaaaaaaaaaaa....

Ayah aku : ooooo....luperrrrrrrrr.....wakakakkakakakkaaaaaaa....

Kedengaran mak aku sedang mengajar ayah aku bahasa omputih beserta maknanye sekali...

Pisang tu banana..bla bla bla bla bla....

* ayah aku suke hentam keromo...kadang kadang tak logik...kadang kadang terkena kat kite balik...

Ayah n mak aku dah pom nak tido sebenarnyer....tapi biasa la pasangan nih....aktiviti biasa mereka sebelom tido.....
Pot pet pot pet....apa benda ntah mereka cakap...kadang kadang bergelak ketawa...kalau benda benda yang agak rahsia bagi mereka...

Pssstt psssttt psssttt...

Mak aku : Diri tau tak...bla bla bla...
Ayah aku : OO..yang duduk sinun nun...

perbincangan biasanyer lebih kepada isu semasa....hal hal kawan lama mereka....kenangan lama * benda ni paling kerap aku dengar..almaklumla..bilik kami sebelah menyebelah....hehhehehheee....

Eh...dah panjang pulak bercerita pasal mereka kan?? Ok kite sambung cite aku...

Dah bangun malam malam camni...terasa lapar la pulak...bergegar isi perut ni mintak di isi...Minum air jela nanti...

Urmmmm...baju pom tak iron lagi...malas nyer...Dah la macam tak de baju je nak pakai pagi esok...Belek belek pom...cam baju sama jer... * B O S A N


^^^^^^^^^^^^^^^

* Yen...orang dah wish dah epi fathers day pada encey Mohamed Lela...pada encey Abdullah kamu dah wish ke belom??? wkakakakakkakaaa...sebab siang tadi dia ada tanya aku...

Dah wish ke belom pada ayah aku epi fathers day...Ops~! lupe..meh aku kenalkan kan eh...

Yen = adalah seorang opismate aku yg mana mempunyai seorang anak pompuan yang sangat sangat comey...comey betol tau....aku pom nak ada anak yg comey macam mereka...wkakakkakakakaa...sengal~! ni la pekdahnyer bangun tido time time cenggini....dah merapu rapan...okies okies...tak leh biar budak ni menulis..nanti lagi banyak pulak benda tertulis....

Err..jangan lupe untuk menonton drama bertajuk "Mengucap ZENYENG mengucap.." drama ni ditulis oleh encey Rozam dan dibantu oleh Tan Sri ....sekian iklan kite untuk malam ini...hehehe...

Okla...mari kite pergi iron baju sambil layan air masak...errrr..lambatnyer esok...nak makan banyak banyak....

Errrr...sebelom pergi iron baju...hehehehhee...

Ape ntah dah lupe dah...

nite...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.