Wednesday, July 15, 2009

.: Exam lagi :.

Sementara nak membalek kan diri ke umah..elok rasa nye kite sambung tag malam tadi..
Nak sambung kat mane ek?

21. Malam ini saya akan :
Tido awal dan siap siap keperluan keje lebih awal.. dan awal...

22. Esok saya akan :
Pakai baju batik...dah naik jemu dah asyek pakai baju sama jer..huhuhu...

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Urmm...ok~! bedak kelihatan rata di wajah saya...cermin boleh ditutup sekarang...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Nak kene pilih ke nih? saya pilih pusat membeli belah..sebabnye : saya suke menabung duitan saya di kaunter-kaunter pembayaran..disamping meramaikan lagi manusia di tempat itu...err! jawapan memenuhi spesifikasi ke tak nih eh?? hehehe...

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat..sebab saya akan terasa seperti jessica alba..kih kih kih...tak la, mungkin sebab makanan jepun tak pernah saya sentuh or rasa kot...

27. Bilik yang terang atau gelap :
Terang sebab senang nak membaca...mata pom tak saket...kakak saya cakap, mata kite perlukan cahaya dan dia tak kan bersusah payah untuk... * sori, tak ingat fakta...tp saya memahami kata-kata itu...jangan nonton tv dalam gelap tau~!

28. Makanan Segera adalah :
penyumbang penyakit segera kepada kite...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
"sebenarnyer nak tengok tenet..tapi kan, bos tercongok je kat tepi..nak tak nak..terus turn off pc...nak tunjuk kunun-kunun dah nak balek...ya ampun~! wkakakakaka... "

30. Siapa yang anda mahu TAG?
urmmm...sape nak jawab ini tag? di alu-alukan..sharing is caring :D

* menaip dengan pantas dan jawapan itu adalah ikhlas, eces~! ok, nak balek sudah...Pstt! Kak na, orang pinjam pc kak na nih..mekacehhhhhhhhh....

DAH SIAP DAH INI TAG!!! suker suker...

3 comments:

  1. ha ha ha ha.. leh sambung2 wat TAG lah ek..

    cayalah.. abesh gak jawab.. hik hik hik..

    ReplyDelete
  2. halamak.. ada hutang TAG la dgn cik Aida...

    ReplyDelete
  3. tedi:
    hihihi...mata dah blackout itu malam..so nak tak nak tag bersambung2 la..hehehe...

    wanie:
    hutang kene bayar tau... :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.