Friday, July 24, 2009

.: Insaf! :.

Saje nak buat entri bersambung..hehehhe

Rerupenyer pompuan ni satu tempat keje..di bawah naungan peneraju yang sama..cuma, aku tak pasti department mana dia nih...

Yang pasti, aku agak la kan...dia seorang pendidik...dah induksi ke belum ni eh? :p

wira erobek yang dah jadi mangsa pertamaku.. hope 1st n last..SERIK!


Khamis 23 Julai 2009 Khamis - petang

Otw nak balek keje tadi...Jalan betol betol jam nanas...rerupenyer...



* pesan kat diri sendiri : haruslah 220% lebih berhati hati di atas jalan raya..

  • dah macam fobia dengan lampu brek KETIGA kete di depan
  • tengok kesan brek kat line putih tadi...uh! sipi aje ngan divider...

5 comments:

  1. MasyaAllah..ada kematian ke kemalangan tu?? behati-hati di jalaanraya.. iklan ini tidak di bayar.. ha ha ha

    ReplyDelete
  2. tak tau..hrp2 tak de la kot..
    huhuu..2la...hati2 itu penting..

    * ok ape bawa kete 60kmj kan?

    ReplyDelete
  3. ekekekekek.. 60 ek? aku lajus ket dr itu..ha ha ha

    ReplyDelete
  4. huhu.. makcik pun tgk xcdent ni... 3 bijik keta skali dia libas.. skali ngan sbijik moto.. Tuan punye moto? Wallahwaklam..Huhu

    ReplyDelete
  5. Tedi:
    60 ar..hehehehe..laju sket dari beskal...


    SB:
    laa..motor ada sekali ker?

    aa..aa..ada 3 biji semenye..waja + pastu honda stream kot eh? xpasti yg tu..

    leh patah tiang lampu..lampu baru pasang lak tu..huhuhu..

    hope seme selamat la..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.