Wednesday, July 1, 2009

.: Mengait sepenuh jiwa :.

Whoaaa~! begitu teruja berkali kali.....sebenarnyer tak ada apa pom....over excited plak bile tengok orang mengait....hahaha...kalau nak tau lebih, boleh tengok akhbar kosmo...

Baru semalam cakap cakap sembang dengan Kak Zue n juga Kak Ros pasal mengait nih...errr...korang tau tak ape itu mengait? bukan mengait buah tau...hihihihi...yang ni mengait....urmmm...mengait...mengait tu la...ala...benang semua semua tu la...hahahhaa...


Muke penuh keangkuhan sebab dapat buat skaf untuk mak dia... wkakakaa...mati aku pepandai je tembak....comey sekali kan lelaki mengait...pompuan siler insaf~! ok...mood : insaf...


Antara lagi hasilan yang dibuat...giler comey....saya nak bear tu boleh?? bear ke rabbit tu? arnab kot dalam bahasa melayu...

Nyum~! nyum~! makan carrot...so, memang betol la...itu arnab...bukan, itu lobak la anak anak sekalian....

Semestinyer orang yang pandai mengait ialah kakak saya...wakakaka...kasi up skit sama dia...sangat jeles akan kepandaian dia itu...errr...saya tak ada kepandaian yang betol betol seni... * berlalu dalam kesedihan.... wkakakakaa...errrr...nila entry paling laju penah aku buat...


3 comments:

  1. alahaiii cumilnye!!! best kalu pandai mengait..

    ReplyDelete
  2. wah! Orang sekarang mengait mcm2 bentuk ek? dulu kita mengait alas meja je! Skang arnab pun leh kait!

    Leh lah minta tlg dia kaitkan kucing den lak! ekekekeke

    ReplyDelete
  3. MummyAju:
    hehehee...tula pasal, mesti best..tapi mummyAju pandai menjahit kan?

    Tedi:
    ahhahaa...tula pasal..kreatif betol...

    kait kucen dia tak abes blajar lagi...wkakakaa... < saja nak kasi hang hangen tedi..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.