Tuesday, July 14, 2009

.: Sesi menjawab exam :.

Hehehe...bukan la, nak jawab tag ini jelah...cam biasa..tak de markah, tapi enak kok kalo dinulis nulis...nape bahasa tetibe berbau Jowo ini ye? saya ex-bibik..hehehe

Ok, kite terus ke gelanggang tag..

1. Bekas kekasih saya adalah :
Tak berapa nak pasti, sama ada dia berada di dalam kategori kekasih atau apa...namun saya kunci jawapan ini...dia seorang lelaki..

2. Saya sedang mendengar :
Bacaan ayat ayat Al-Quran daripada masjid berdekatan dengan rumah saya...dah nak azan maghrib nih..ok! ok!

3. Mungkin saya patut : Membasuh baju bajan yang banyak pada malam ini... * untuk mengelakkan kesesakan berlaku dikalangan baju bajan saya...

4. Saya suke :
Makan...enak sekali ye~!

5
. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua orang yang berbuat baek dengan saya... eces~!

6. Saya tak faham :
Kenapa masih ada orang yang suke dengki mendengki yang mana mengakibatkan sesuatu yang kurang harmoni..sungguh tak harmoni~!

Ok..kite sambung balek...

7. Saya kehilangan :
Lip gloss yang baru saya guna pakai 2 3 4 kali...dah hampir sebulan lebih kot..di manakah dikau ha??

8. Ramai yang kata :
Beef steak tadi agak keras untuk dihiris potongkan...keras or liat eh? senang cite, tak berapa nak empuk dagingnya...

9. Makna nama saya :
AIDA = keberuntungan..

10. Cinta itu adalah :
Gabungan huruf C - I - N - T dan juga A.. * best gak sekali sekala mengeja...

11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang :
Duduk di dalam keadaan 'dek' di atas tangga
sambil menantikan hujan reda untuk pulang ke rumah.. * dah macam kelas BM plak kan?

12. Saya akan cuba :
Membuat sehabes baek tag ini dan berharap dapat siapkan sebelum matahari muncul di ufuk timur... * mata dah makin berat nih...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Tak ada penghujung...

14. Telefon bimbit saya :
Bernama nokia N70 yang dibeli pada hari lahir saya, 2 tahun yang lalu...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Hati selalu berkata "Esok, aku akan tido lebih awal dari malam tadi..." Dah jam 12.15 tengah malam nih..uargh~!

16. Saya paling meluat bila :
Urmm... * otak saya tak leh nak fikir sekarang..huhuu..

TAG banyak lagi nih..huhuhu... 30 SOALAN ma..okies! terus ke soalan 17..heheheh...

17. Pesta/parti adalah :
Ada acara makan makan...mesti ada air punyela.. tak pom, kacang cap jari tu..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Kucen kot..kucen kaler puteh yang dah adik aku buang...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah :
Awal 20 - 25..macam sweet je kan? tak tua n tak juga terlalu muda...tengah tengah aja...

20. Hari ini :
Saya epi sebab 4 benda nih..

LILIN - wangi tak ingat..tanda mata dari my ex boss untuk semua ex anak buah dia..TQ.. :D
REMIX - TERbeli semasa berenti sat di Mobil.. * mungkin kerana tertarik pada cover depan kot..
Baju henpon saya - baju lama dah koyak, jadi kite bagi baju baru...hitam biru itu sebsi.. :D
Door gift - diterima semasa menghadiri dinner sebentar tadi..


* Saya akan menyambung tag ini di lain hari, mata dah penat.. 12.45am..dah lewat sangat nih.. Tedi..ai akan usahakan juga sampai abes...huhuhu...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.