Friday, July 3, 2009

.: Si Pencinta Kucen :.

Sebab tak ada keje. Jadi kite kene cari keje. Hehehe.. Ramai orang suke kucen kan? haa...kali ni, entri ni memang berbau kekucenan sangat-sangat...untuk semua pencinta kucen macam ayah aku, adik-adik aku, kawan-kawan aku n korang-korang seme...jeng~! jeng~! tapi jangan la tanya mane aku amek gambar-gambar kucen ni seme...korang jangan bimbang la...aku tak cilok dari rumah jiran aku...tapi aku cilok dari koleksi adik aku jer...hehehehe...tak salah kan? aku kan kakak dia...dah nak lari topik nih...

Kite sambung je eh...

Kelihatan sedang beristirehat kat tayar kereta aku...aku tak terfikir yang kucen boleh duduk atas tayar macam nih...

Wakakakkaa....dalam tong sampah pom dorang boleh rileks...ketenangan diperolehi tak kira tempat dan masa...

Hehehhehe...terasa cam bersalah jer upload gambar nih...konpem aku kene maki nanti...errr...ni, gambar kawan aku yang betol-betol suke kucen...lebat betol bulu dia..dah la gemok, yelah kucen dia tu gred A...tapi aku lagi kagum sebab dia pegang kucen...kagum aku...

Woit~! cepatlah amek gambar.. Aku dah letih tau tak...dah la macam-macam gaya aku kene buat...letih ar camnih. Gaji langsung tak dibagi...Nasib kau tu, Tuan aku... kalau tak dah lama aku cakar...Lihatlah dunia, kekejaman yang aku terima....dahla, gantung kunci kat leher aku...suruh pulak aku ke pasar beli ikan sendiri...kuwang ajaq punye tuan....ape tengok-tengok, tak pernah tengok kucen cantik ke??? * maaf semua, emosi kucen ni tak berapa nak stabil...meh kite main jauh-jauh nak??

Hmphhh~!! hnsshh~! mengong tuan aku nih...ape dosa aku dicekiknyer leher aku yang jinjang nih...eh, kalau tak silap...ejaan jinjang dah ditukar kepada jenjang kan? soalan ni dah tak penting dah...Tolong selamatkan aku wahai Perwira-perwira Kucen Sedunia...andaiku pergi sebelum mu, jangan la kau bersedih hati...kenangkanlah masa-masa bahagia.... Cit~! di saat-saat genting nih lah ternyanyi lagu Eliket la pulak...

Ala bucuk-bucuk sayang...mai sini, dah makan ke belum? Haa...kaki ni kene exercise banyak-banyak tau...nanti nak pergi shopping.... * mustahil ayah aku cakap macam ni dengan kucen kesayangan dia...Ayat biasa ayah aku sebetolnyer...

Aloppo...dah makan ke belom?? * tak tau ape makna aloppo ni, tapi dah biasa sangat aku dengar ayat ni diucap kat kucen...sambil mulut dia tu akan menyembur air liur...bukan ludah tau, tapi macam nih...payah gak nak explain kan...biasa ayah aku buat betol-betol depan muke kucen-kucen tu....wakkakakkaa...naya kucen-kucen tu aku nengok...

Nina : ikut mama dia la nih suke kucen...siap pelok-pelok lagi..pastu kendong, mandikan kucen...bukan, dia suke khianat kat kucen la...pernah buang kucen dalam kolam renang...ampes punye tindakan....dahla kat umah orang...2 kali raya pom, malu masih bersisa...

* kucen paling senior yang ada kat umah aku...tak silap yang ni dipanggil To'ki

Kucen ni saja je tak nak pandang kat depan, sebab dia malu...yelah, bangun-bangun je dari tido...dia tak sempat nak basuh muka..terus je adik aku ajak dia bergambar... * aku agak je nih..err..Sasha pom tak tengok kamera...tapi dia dah mandi tau...

Koleksi adik aku...dari kecik sampaila besar...tak habes-habes bergambar ngan kucen...aku rasa, gambar dia dengan kucen lagi banyak compare bergambar dengan aku....err..kucen putih tu ditulis kucen misteri...kucen misteri kat kolej dia kot...

Wakakakakaaa....ni lagi ampes, bila masa la gambar ni adik aku amek...tak berperasaan anak buah aku nih, muke Joki kucen betol la...sian kat kucen nih...dah tahap penderaan fizikal, jiwa raga dibuatnyer...nasib tak pandai lari dari umah...kalau tak, dah lama cabut pergi KL...merantau bina masa depan yang baru...hahhahaha....

Kepada semua pencinta kucen...jagalah kucen-kucen korang dengan baek ye...jangan dera mereka sangat tau...berdosa..marah skit-skit tu tak pe...sebab, kata orang...sayangkan kucen, tangan-tangankan...

Setau aku, kucen-kucen ni tak ada nama yang khusus...Yang sinonim aku dengar...To'ki, Kelabu, Tapong, Kakak dia, Mak dia, Adek dia, Kucen Belon...wkakakakaa...tapi tak taulah refer pada kucen mana except To'ki..

Errr...sebenornye, aku bukan golongan pencinta kucen...tq

2 comments:

  1. wah aiyda!! Adik ko laki ke pompuan! Kem salam ek! Respek lah bela kucing! Banyak tak??
    i lapp kucen too! :D

    ReplyDelete
  2. adik aku laki...

    respek? uh! kucen berak seme wat tak reti....wakakakaa...
    bela tak la banyak...asyik beranak jer...biasa kami buang bile dh cukup time...hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.