Monday, July 20, 2009

.: Tak paham aku! :.

Huh! betol betol tak paham aku sesetengah orang nih kan...

- napelah kan, seksok dah nak Ramadan..barulah terhegeg hegeh nak gantikan pose..tengok! tak paham aku hegeh pom leh silap eja..hahahaa...awal awal dulu tak nak ganti, dah Rejab baru la nak ganti..oh sebabkan lepas Rejab..Syaaban..dah Syaaban Ramadan kan? ingat gak kalendar Islam..heheh..kenkadang fail.. * malu..

Entah la, tak paham aku...nape eh? padahal bukan susah pom...pose je..gantikan aje cecepat..kan settle! ni tak...asyek tangguh jer...last last barulah macam tak sempat! * eh sempat laa..tengok..sempat lagi menjawab..tak paham aku..

Tapikan..kalo cite pasal baju raya, kue raya..hari raya...cepat ajer..laju cam roket! uh! tak paham tak paham... * eh! baju raya belom beli lagi la..nanti tak sempat siap..hehhee...

Tak paham gak, nape pompuan suke moody n bebel bebel...berbakat betol la! wkakakkakakaa...aku pom tak paham nape aku sebahagian daripada nih..ki ki ki...kenkadang buat-buat tak paham :D

Me: yela yela..dah nak insap la nih...jom niat! hahahhaa... * Haa..elok la tu, cakap sorang-sorang..hehehhe..

4 comments:

  1. lah.. x baik cakap macam tu.. masing-masing punya kelapangan. yang utama ganti jangan tidak.

    andai kita lapang untuk ganti dalam bulan syawal juga bersama-sama dengan puasa 6. Alhamdulillah...

    Islam itu mudah dan tiada paksaan!

    selagi kita tidak berbuat kepada perkara yang menyalahi. Bagi aku tidak mengapa! Sekurang-kurangnya mereka ada alasan untuk berpuasa di bulan Rejab sekali dengan berpuasa sunat dan puasa ganti!

    ReplyDelete
  2. huhu...terase..terase...
    sebab baru ganti 2 hari nih...2 more days...tulun....huhhu...

    ReplyDelete
  3. mak buyong ni bakal tidak berpose sebulan tawonnn ni...

    jenuh laa nak ganti!!! tidakkkk

    ReplyDelete
  4. Tedi:
    hehehe..ISLAM itu mudah..namun jangan TERLALU MENGAMBIL MUDAH
    * olamak! ilmu tak cukup ar nak berdebat..hihihi..

    tp betol : yg utama ganti jgn tdk!

    Ina:
    kite sama2 terasa..hehehe..
    psst! 2 hari je ke lg? uh! sgt jeles!

    Wanie:
    sebulan? sungguh the jenuh sekali tuh..hahahaha...

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.