Saturday, July 25, 2009

.: TATU :.

TATU time..ala bukan tatu tu..ni lain punye tatu tau..lepas aja maghrib, terus aja ke stadium Nasirudin Ismail * macam tak berapa nak betol ejaan nih.. yela, stadium Sultan Mizan dah ranap dan rabak..kalau tak sure, TATU kat sana..

Bile dah sampai, manusia dah berpusu pusu dah..macam semut dalam gula..er! kami bukan semut tau..heheheh..seb baek dapat tempat kalau tak...bengang la jugak..

Opening! happening!

Acara terjunan bebas..mamaS&F takut betol..takut dorang jatuh kat tempat lain...huhuhu..tapi tak dinafikan, memang tersungguh saspen...tapi dorang dah ikut arah angin..heheh..best kan ada sayap kat bahu..huhuhu..

Persembahan TATU Tentera Darat Sempena Hari Ulangtahun ke 76

Kecoh! tempat duduk tak mampu nak menampung manusia yang ramai amat nih..mula la buat kecoh..huh!

"Mama nak alek.." ucapan ke 76....wkakakakka...sian Shasha...muke seposen..berpeluh peluh badan dia..kepanasan..

* video pentomin over size la pulak..

2 comments:

  1. tak pernah tengok TATU.. derang kate best.. macam2 gaya ade...

    ReplyDelete
  2. best tedi...rugi kau tak tengok
    macam2 ada..terkezut + saspeno + bisingamat pom ado..

    * ngan muke riak dan beria ia...wkakakkaka..saje nak kasi jeles..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.