Tuesday, August 4, 2009

.: H one N one :.

Tv + suratkabar + tenet + radio + emel termasuk manusia manusia disekeliling..umum, sudah mengetahui selsema vavi yang makin menular..eces! macam majalah 3 la pulak..

Selamat pagi encey! saya Dr. Dalina sedia membantu..betol, tak tipu..saya nak membantu..tengok muka la, dah memang siap siaga maa...wakakakka...err..untuk pesakit **** sahaja ... * nak tulis ke tak?? urmm..tak sampai ati nak tulis...hahahahahaaa..

Dr. Nazrin selepas memakai mask dengan betol...hahahhaa..Yelah, aku ingatkan maen taram jer..upenyer, yang berdawai on the top la cik kak...hahahhaa... * sori atas kesalahan info itu...tulah, cekgu ajar memaen..kan dah tak berapa nak cerdik...wakakaaakaaa..Ni yang bos hangen nih, bebudak suke memaen~! ..Psstt! dorang tengah break lepas acara bedah membedah...

p/s: cantik glove Dr. Nazrin...wakakakkakaaa...

Dr. Aida: Lepas ni kite nak bedah ape Dr. Zue?
Dr. Zue: errr..nak bedah lagi ke? kalau ikutkan schedule kite, lepas ni kite kene bedah ikan..lepas bedah ikan..kite cek gigi..masalah tikus kat sini macam mane plak?
Dr. Aida: kite buat aje daging salai... * bluweeeekkkkk!!! camne leh terfikir resepi buruk nih..sori! eeee...

Huh! sirius tak tahan pakai benda alah nih..cam bernafas dalam plastik.. * tak jadi doc pom tak pe..saya bersyukur dengan apa yang ada...peace! hehehhe...

* mintak dijauhkanlah dengan penyakit ni..prevention is better than cure...

3 comments:

  1. tak pernah pegang itu mask.. ada dawai ke..? huh! aku lagi gayat rupanya... ekekekeke

    macam manalah org yg hari2 pakai?

    ReplyDelete
  2. bagus...teruskan usaha Doc2 sekalian untuk terus memakai mask tersebut...hahah...

    ReplyDelete
  3. tedi:
    hahaa..tak penah ke? aku pom..hihihi..ada..dawai lembut je..

    mau lemas dalam jaga kot..hihihi..

    ina:
    5 minit pakai..4 jam dop pakai..wakakkaa..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.