Monday, August 17, 2009

.: Nak air tebu?? :.

aish! bajetnye nak beli air tebu je..last, TERMENJUAL air tebu..ho ho ho..best! paling best bilemana, bebudak skolah ni mintak...

"air tebu doploh sen, tige plohsen, pat plohsen, lime plohsen..singgit kak”..hahhahaa..
berebut rebut..almaklumlah..budak skolah rendah..

Seronok..nak nak bile time nak bagi duit baki..macam dah bussinesswoman..wkakaka..
ni lah orang panggil minah perasan~! padahal, menjual tak sampai 1 jam pom.. :p
lupe lak, pakcik aku ada warung kecik..kecik aje tau..bukan warung la, urmm..tempat menjual air tebu je la..kecik je..

Dan dan sampai tadi, ramai plak pelanggan nak membeli..tu yang jadi bidan terjun..jual air tebu..dahla air dia manis ya ampun! hahaha..TERPUJI la plak air tebu pakcik aku..

wes! betol, tak tipu..tapi biasa la..nama pom air tebu, kadang kadang manis..kadang kadang tawar..adat la tu..

Tapi aku rasa la kan, aku tak boleh jual air tebu lelama..nanti bangkrap pakcik aku..yela, tak reti nak bajet antara 20sen..30sen...40sen...50sen..maen hentam aje..wakakkaaa... * rege ni hanya bebudak skolah rendah aje tau..korang yang dah tua tua ni, jangan nak ngengada mintak 20sen plak!! ceh! siap warning tu..

Yela, kesian tengok muka bebudak nih..tak sampai hati..tak de bakat nak jadi bussinesswoman cam ni..uh! tak pe..yang penting kalau pakcik aku mintak tolong jadi tukang ikat or tukang letak straw pom tak pe..sebab BEST! camnilah life sorang pembancuh air.. :)

* nak cite benda laen, TERCITE benda laen..maklumla, dah lama tak jumpe tenet..hehehe..

4 comments:

  1. air tebu best minum bulan puasa... phewwwww!!

    ReplyDelete
  2. sedap pulak hang sebut air tebu...

    ReplyDelete
  3. TEDI:
    hahhahaa..memang best wa cakap lu..klo bulan pose, lagi la BEST berganda gandaan..
    * nada bebudak ngengada...wakakakkaa

    ==========================
    ITAFUKADA:
    best! lemak berkrim manis umpama gula..hihihi

    ==========================
    MUMMY 2 HAQQ:
    rasailah kenikmatan nyer..slrrrrpppp!!! hahahhaaa..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.