Tuesday, August 11, 2009

.: Tak de maknanye nak jaga hati~! :.

Uhhhh! * mendengus secara kasar! dalam banyak banyak marah, kemarahan ini yang aku pilih! amarah ni dalam top 5..kalau kemarahan yang ALA ALA..tak kesah! tak de untungnye benda kecik nak marah marah..

Ok! rileks..tak boleh nak rileks la nadey! kene lepaskan jugak..nak jaga hati? uh! tak de maknanyer..buat pe nak jaga hati plaks? Tak dinafikan memang bersyukur dengan adanya tempat duduk dan ditambah tambah lagi dengan partition yang ada..sape tak bersyukur kan? ramai lagi yang kejenye bawah panas mentari cari sesuap nasi, berpenat lelah..nak nak yang ada anak isteri semuanye tu.. ok! bersyukur..

Namun, yang buat aku hangen bagai tak hengat nih..besi partition yang sepatutnye mengukuhkan tempat tu, ala ala je tau! eee..hangen nih! dah la depan mata..ye la, dah bagitau pada empunye projek itu sendiri..dah hampir 2 3 4 kali dah..makan tahun kau..namun YA ADOIII~! penat mak tau..hish! tak tau la orang kita nih..nak berniaga..tapi tak taulah..tak faham aku! huh! dah mengadu, pastu mula la menabur janji manis umpama gula 15 guni..tak manis lagi? pandai pandai la tambah sendirik!

Bayangkan, bukan sorang 2 yang tolong baiki or masukkan benda alah tu kat dalam besi.. dah ramai dah..tapi tak boleh jugak..mebi dia silap potong penghadang biru tu kot..macam pendek je...bitau kat encek itu..tapi pandai la dia cakap..BUKAN! kalau bukan, BAIKILAH! eee..kecik besar je aku tengok dia..tapi tak pe, kesabaran maseh ada limit dia..

Dan semalam..lagi sekali aku bilang pada encek Hasnol...kalau ni pakcik kamu, tolong habaq kat dia noo aku sebarkan nama dia kasi fames la skit..sori la ye, kalau aku marah...memang agak teruk! peduli ape.. * nak tulis nama dia pom terasa macam ape..tolong la baiki tempat aku nih..sampaikan dah letak saletep! dah aku panahkan dengan red kaler tu..aku tunjukkan depan mata dia..yelah, tak nak bagi jatuh...macam biasa, lagi sekali janji janji manis di tabur..ala..macam tabur makanan ikan kat akuarium tu..cam tu la lebih kurangnyer...

Kalau nak berniaga, berniaga la dengan betol..bukan mau untung saja maaa.. nak nasihat tak layak, lagipom, lebih tua dari aku.. hormatilah orang yang lebih tua dari anda..oo! * nak hormat ke tak?? urmmmmm...

Ok! semalam aku dah bagitau lagi sekali kat dia..cam biasa..dia janji lagi..nak tengok aje bila dia nak tunaikan janji tu...just wait n see..high expectation? sirius..tak berharap sangat la.. dari syarikat mane ek dia nih? urmm..nak tulis ke? * jahat sangat kamu nih...

* kalau kamu penyabar, mungkin tak kan marah marah macam aku kot..urmmm...cakap banyak pom tak gune!! baek layan air nyior..

3 comments:

  1. wah! yang ini memang betul2 marah ni.. moga pakcik yg nak dapat keuntungan lebih dgn buat kerja cincai tu baca ini belog!! :P

    ReplyDelete
  2. saya familiar ngan incik itu...ofismate saya sorang tu mmg anti ngan ini incik...mungkin ofismate saya sudah terkena ngan janji manis incik itu...senasib...

    ReplyDelete
  3. tedi:
    sirius nak marah!!!

    ju:
    Tuhan aje yg tau..

    * mood maseh GERAM

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.