Wednesday, September 2, 2009

.: Pada Suatu Hari :.

Tak faham la aku nape tenet hari nih, nak melawat umah kawan kawan pom tersekat sekat..tak leh nak buat blogwalking..kalau tak leh gak menjenguk umah orang..aishh~!

Tadi sembang ngan SIL aku..duk borak borak pasal emel terus meleret pasal anak dia..cam lucu ajer..

SIL : Cantiknya bus stop ni...Kalau ada kat Malaysia, bas datang pun tak naik..hee hee hee
ME : tu la pasal...hahahhahaa...mesti asyik duk amek gambar jer...
SIL : Sambil buat aksi 'V' ( Peace....) Nabiha pun dah pandai sebut & bergaya bila nak ambik gambor...Ajaran Cik da mmg melekat dlm sanubarinya..hee hee hee....Gerammm menengok aksinya...
ME : hahahhaa...ari tu mood dia ok jer..kite suruh dia ikut...tu yg best nak amek gambar...lagi klakar kalau dia cakap bebel bebel...comey jer..ni pic nabiha...(DAH TRY ACAP KALI TAPI TAK LEPAS GAK NAK ANTAR PIC..)
SIL : Tak de pun gambornya...
ME : Ok..dah dapat semua.Nakal betul tengok aksinya...

Salam..nama saya Nur Alya Nabiha..tapi kakak saya suke sangat panggil saya si kecik..si kenit..comey pom ia juga..hehehhee..malu sayer...hahahhaa..tapi saya tak boleh nak melawan sebab saya tak reti nak bercakap lagi..urmm..siap la, bile saya dah pandai cakap nanti..

Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk mendaki tangga tangga ini..ingin ku buktikan pada semua orang..eh silap! ingin kubuktikan pada Cik Da akan kepandaian aku yang terselit di sanubariku ini..eces!

Menuju puncak..impian di hati..ni lagu AF..tapi ayah saya biasa pasangkan lagu Alif Ba Ta untuk saya.."lam alif yaaaa..."

Cik Da..saya pandai kan? dah sampai pom kat atas..usaha saya membuahkan sekebun bunga yang cantek...hahhahahaa...melalut~!!

Alahai lesung pipit itu...


* laaa...niat nak tulis cite Pada Suatu Hari..ni dah jauh melencong..huhuhu...

2 comments:

  1. satu hari dah jadi beberapa hari..

    huh!! boleh panjat tu!!
    ekekekeke

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.