Thursday, September 10, 2009

.: satu dua 3 lima ploh :.

Uhhhhhhh~!!!! mengeluh dengan kelajuan 100km/h... tak bleh lelaju sangat.. nanti kene saman.. aduyaiiiii... hangen betol la... tak tau camne meter ni boleh jadi 0118** ntah.. padahal mane ader??? seingat aku la.. meter dia baru aje 002738 or lebih kurang cenggitu ajelah dua tiga hari lepas..

Tup tup tadi.. time buka aje belog.. TERTENGOK pada meter nih.. aiseh!!!! camne leh jadi camnih... huhuhuhuhu.. kan dah jadi satu keje.. nak kene buka kaunter tu balek.. kan dah tak best!!! tak suke!

3 comments:

  1. kenapa..?? no tu gerak laju sangat ke?/ blur ni..

    ReplyDelete
  2. MUMMY 2 HAQQ:
    Tula pasal..tak tau la nape..ada prob kot kat sistem tu..

    ***********

    TEDI:
    a'aa..laju melampau..ada prob kat sistem tu kot..tp tak pe, dah setkan yang baru.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.