Friday, October 30, 2009

.: YeZZaaaaaaaaaaaa :.

I'm soooo epiiiiii rite now..
Ha ha ha wahahhahahhahahhaa..
Alhamdulillah.. hihihihi..

Yerp! hati bunga-bunga-dan-bunga sangat..
Kegumbiraan itu menghiasi hati.. hahahhahaa.. blah ar!

Dari pagi sampai la malam..
Duk mengodek-godek Mr. MO [ Microsoft Outlook ] ..
Terperap aje dalam bilik.. berkerut-kerut dahi, dahla tu.. sampaikan dah plan nak bawa Miss Lappy ni ke kedai.. hahahhaa.. nak mintak tolong..

"Tolong saya encey.. saya tak reti.."

Hampir give up jugak! tapi tulah, selagi tak jumpa solutions dia.. selagi tu tak puas ati.. ngeeeeee!!!

And now, dah sukses dah.. wei pe kes nih?? hahahhahahaaa..
Tak delah, sebenarnye DAH SUKSES TRANSFER DATA my outlook from my portable.. * malu aje.. kecoh cam bagai.. hehehe..

ITU AJEEEEE~!!!! tapi me amat gumbira..


Tak boleh tak senyum bilemana data dah boleh di import kat lappy.. wahhhh~! cam dapat perfume DIOR ADDICT 2 aje.. hahhahahhaa.. * impian tu.. hmmmppp..

pstt! data ni sebenarnyer dah selamat di transfer kat PC opis dengan menggunakan pakar IT.. TQ Tan Sri..cumenyer kat my lappy ini aje yang belom... tu pasai kalut sensorang ini hari, kene buat sendiri..

Itu hari kan, memang diakui budak seksyen sampaikan naek heran bilemana aku memang kalut semacam..

"Sampai camtu sekali Kaida.."

Yang aku tak bitau kat dia.. KataHati: Data kat dalam tu amat penting bagi aku.. banyak ILMU dalam emel yang aku simpan tu tau.. hehehhehe.. saya suke!"

Hehehhe.. saya buta dalam MO.. tapi hasil daripada godekan dari MR. GOOGLE membuahkan hasil.. tq atas info yang memang best nih!

Tido lebih lena ini malam.. :)


2 comments:

Terima kasih atas pandangan.