Tuesday, November 3, 2009

Saya terharu! sungguh!!

Terlipat

Tersusun


Tertib


Mak su : bile nak amek baju baju ni seme? dah tolong basuh dah.. lipat pom dah...
Me : hehehhe.. nanti ar.. * Terharu sungguh! tua tua camni pom, baju ada lagi orang sudi tolong basuh.. ha ha he he.. sayang kat mak cik akuuuuuuu... muahh!



Mak su : Mok su fikir camnelah mu leh beli baju nih.. mok su basuh baju ni, teringat kat *** hahahahahaa.. kalau la Che mu ada.. mesti ye suke... mok su bagi *** nih kat umah mu.. ingat dop??
Aku : owhh~! patut ar rasa cam pernah tengok je kain baju nih.. wakakakkakakkakaaaa.. ingat ar.. **** tu... ada kabo ke Na ke Nor ntoh ari raye tu.. cam peliks jer baju nih.. cam..

DOK SEDAP ATI JERRRR!!!

wakakkakakkakakakkaa... temu jawapan doh laaa.. ha ha ha..
* tak baek gelak banyak sangat.. ok-ok!

Uh! camne leh sama ngan set bilik tido ar??? siap mak cik aku pi amek dalam lemari tunjuk kat depan mata.. haha hahahhaa.. wes! cam cite Ujang ploks!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.