Sunday, December 6, 2009

Hepi or Unhepi

Unhepi

Apa guna punya seorang sahabat jikalau ianya menyakitkan hati kita.. uh! seb baek dia takde dalam list FB aku.. takde juga dalam list emel address aku.. takde juga dalam list belog nih.. Kelembutan keayuan, kesopanan kesusilaan penuh dengan muslimah.. not like me! ho ha ho ha.. tapi aku maseh punye rasa logik di akal.. perasan! biar lah!

Sangkaan ayah aku, dia dan kawan dia datang nak menjenguk aku yang maseh demam itu hari.. uh! tak harap aku.. namun bilemana, seseorang itu tidak berfikir dan 'selfish'.. bantai ajelah, janji 'project pop' nya berjaya.. yup! datang ke umah aku semata-mata untuk mempomot projeknya.. Sedangkan awal-awal aku dah bitau.. i'm not feeling well.. dah tau aku dapat MC.. tapi, dia nak datangggggggggg jugak..

Bile dah datang umah.. kawan dia selaku orang lama.. mula mempomosikan benda yang memang aku tak minat langsung.. dalam kesejukan, ketiadaan mood.. senang cite.. TAK IKHLAS langsung nak mendengar, namun kudengar jugak.. aihh!

Memang aku tak boleh nak pandang muka dia time tu.. pst! even dia punyai wajah keibuan.. memang saket ati.. semata-mata kerana $$$$$$ dia ketepikan soal kemanusiaan.. ape salahnye jikalau dia datang bilemana aku dah ok dari demam..

Agak malang buat dia, kerana adek dan abang aku kebetulan dah balek keje time tu.. dorang sempat mendengar ape yang kamu pomotkan pada aku.. so, kamu telah dikenang sebagai..

"Kami lahhhhh.. usahawan @#$#@%#^" errr.. adek aku siap buat gaya cam Ultraman nak terbang.. hahahahhahahahahaa...

TQ sahabat kerana bagi peluang untuk saya mengenali awak.. dari sekolah sampai la pada hari kejadian..sori, jikalau selepas ini kita takkan seperti dulu.. terlalu berkecil hati..

Hepi

Sebenarnye bilemana bercakap tentang famili, lebih buatkan saya hepi.. saya enjoy! (' _ ')

Hahahahaa.. terkejut bilemana ayah aku bawak balek semua benda-benda nih.. senang katanya.. bile nak gune, kite dah ada.. bape kali mau beli daaaa??? Adek 2 aku cakap, kalau boleh semua benda ayah aku nak borong.. kene tarik bawak balek.. kalau tak nanti ayah aku tarik kaki penjual.. hahhaha.. * err.. gurauan kami memang entahpape banyaknye..

"Yang ni buat tangkap anak ikan kat sawah.." Adek 2

"Kalau free, boleh buat main badminton.. hahhaha.. "

Besar gilas penapis air nih.. ala, penapis teh tu la.. 1st time aku tengok penapis sebesar nih.. eksaited, aku taruk la kat kepala.. muat tau.. hahhaha.. tapi kan... huuurrrmmm! ambek ko.. tak pasal-pasal kene marah dek ayah aku.. hahhahahaaa..


Pesanan ikhlas: jikalau kamu tidak berupaya untuk menggembirakan hati kawanmu, janganlah kamu menyakitkan hatinya pula..

2 comments:

  1. aiyda.. kalau aku aku bahasakan je kawan yg macam hampagas tu.

    melawat ada makna.. nak jual barang ek?

    kem salam je lah

    ReplyDelete
  2. sedey tau tak Ted..

    nak ajak join pojek dia.. huuhuu..

    * maseh terasa saket ati..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.