Monday, December 14, 2009

Jatuh chenta lagi???

Uiks.. teruk gak ek penangan orang berchenta ni ek? nak-nak orang laki.. hahahaa..
Aku agak jelah berchenta.. tak tau la betol ke idok..

Bersemangat nak pi iron baju kununnye tadi..
Tetibe tengok ada satu hamba Allah nih..
Aiks.. pelik semacam je..

Maka, terhentilah aku di sebalik tiang itu..
Menonton aksi seorang hamba Allah ini..errkk! tak pasal-pasal terjerumus dalam arena penSKODENGan plak!

Pegang henpom..
Senyum sensorang..
Sengih-sengih..

Takut menengok nye..

TETIBE....

haaaaaaa??????????

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAAAAAA...

wauuuu! sungguh mongok sekali.. hahahhaa.. err! akak aku cakap, tak de ayat lain ke selain "mongok??" .. ok, azam tahun baru.. nak cakap ayat bebaek je.. ces! lari topik..

sambung gelak...

Weeeiiiiii... TERUKNYE...

ayaq liur dia meleleh... hahahhahaaa...

SLRRRRPPPPPPPPP!!! sedaya upaya hamba Allah itu mencube menghirup ayaq liur nye kembali masuk ke dalam mulut.. hahahaha.. entri tak senonoh betol la.. ok, tambah lagi azam.. dah takmo buat entri tak senonoh...hahahhaa..

TAPI TAK SUKSES NONG!!! TERMENELEH JUA ayaq liur tu..

hahahahahaa...

ayaq liur tu selamat jatuh kat surat kabar yang hamba Allah ni sedang baca.. uih! cepat-cepat hamba Allah tu sapu tau.. muke betol-betol cuak.. cam tikus nampak kuceng..

aku disebalik tiang time tu.. tak tahan wesss!! hahaahhahaa...

"WOIIII.. hahahhaa.. agak-agak ar.. teruknye.. sampaikan meleleh air liur.. "

Hamba Allah itu terkedu.. lantas melemparkan senyuman kambeng kat aku.. ok! aku dah tau maksud 'senyum kambeng' hahahhaa...

Hamba Allah itu sangat malu..
Sungguh-sungguh malu..

Haaa.. tu lah, lenkali jangan berlagak.. nak-nak kalau dengan aku.. cepat dapat balasan.. ki ki ki..

Seb baek aku maseh ada sifat kemanusiaan.. aku tak habaq nama hang tau..

* aku kalau tengah angau.. setakat senyum-senyum ajelah.. lom lagi tahap meleleh ayaq liur.. hahahhaaa..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.