Sunday, December 20, 2009

My Dream

Langkah yang di atur, tetibe terenti di satu sudut BIASA.. ni yang tak mo lalu ni tadi..

Sudut yang BIASA yang telah menjadi KEBIASAAN

Dia menoleh.. sambil melambai-lambai..

Ces! nak menggoda aku la tuh.. uh!

Tapi iman tak kuat lorh.. hehehhee..

Pegi la jugak..

Nikon ada buat sale.. regenye dalam RM1,8** kot.. tak sure sangat.. tapi body ajelah.. yang complete.. RM2**** kot..

Sempat menyentuh.. tapi gambar ajelah.. gambar pom ok what??

Arghhhhhhhhhhh.. nape hati nak dia??

Dah lama nak dia.. tapi tak tertunai aje.. senang cite.. pulus tak mengijinkan.. hahahhaa..

Ok! udah-udah berangan.. Aish!!


Buatku berangan tak sudah.. :D


comey!



bayangkan.. berdiri kattttttt........... dah masuk bape kali nak berangan meh??? balek umah still teringat.. aduish!



Kan best! kalau dapat lucky draw D300.. ah, tak kesah la D berapa pom.. bukannye reti..hahaa.. berangan aje yang lebih.. hihihi.. takpe takpe.. nanti aku buat homework pasal nih..



pic : uncle gugel :D

4 comments:

  1. aku mmg x reti nak guna kamera yg canggih manggih cenggini!

    ReplyDelete
  2. aku pom.. hihihihi..

    * tapi nakkkkkkkk..

    ReplyDelete
  3. la...kite ade persamaan ghupenye...its also my dream..huargghhhhh..hehhehe
    takpe kumpul duit byk2 tau..nnt kite beli tau..hehe

    ReplyDelete
  4. hihihihi.. kan best kalau dapat kan nyyzza??

    *start menabung esok.. hahahaha..

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.