Saturday, December 25, 2010

Baju Baru

As Salam.

Lama tak jenguk belog. Dalam kepala macam-macam nak tulis. Tapi tak tertulis.

Hangen betol la, nak tukar 'baju baru' = template bagai belog nih. Tapi sampai skang tak dapat-dapat.
Godek-godek dekat design, tapi tak appear papepom.

Nak marah la aku kalau camnih. Aku dah jemu dah dengan kaler sama belog nih.
Tak puas ati [nak senyum pun terasa berat dan kelat!] Tak suke betol la aku kalau ape aku nak buat tak dapat buat!!!!

aRghhhhhhhh! huhuuhu. Ok, try untuk cool kan diri.

Ok, tak boleh!

Selagi tak boleh tukar, selagi tu nak tau jawapan dia. Mane silap aku eh????

Adoiii.

2 comments:

Terima kasih atas pandangan.