Friday, December 31, 2010

Hai 2011 Tata 2010


Besok sudah tahun 2011. Cepat sungguh masa berlari. Tak plan mane ar nak buat entri new year ni. Sebabnye, bagi aku masa akan tetap berjalan. Cumenya ia berbeza 2010 tambah lagi 1 menjadikannya 2011. Macam biasa, macam tahun-tahun yang lepas jugak. Bile aje tahun baru secara otomatisnye akan ada AZAM. Bagi aku, azam aku tetiap hari. hahhahaa. Sebabnye, aku tahu agak sukar nak capai azam kalau diri sendiri tak berubah. Oh! plis la aida. wake up yank!

Malas nak cakap pasal azam, dah common sangat. Just nak review ape yang aku dapat pada 2010 ni. Tu jer. Kalau pikir-pikir balek, amati semula dari bulan Januari sampailah 31 Disember 2010 ni kan. Alhamdulillah, dah banyak benda yang dicapai. Yang tak tercapai tu, memang kene usaha lagi sampai jaya. Kalau tak jaya, tentu Allah lebih tahu ape yang terbaik untuk diri kita.

Ok, 2010 kan, aku dah dapat:

Tukar kereta :
kancil sayang kepada vv sayang. Kalau ikutkan, tukar kereta adalah part yang sulit untuk dibuat. Benda ni paling besar dalam idup. Yelah, dah bertahun-tahun berchenta ngan kancil tetiba kene beralih arah pada VV memang la payah. Kalau ikutkan hati, aku lebih suke kancil. VV hang jangan kecik ati noo, ceq bukan ape. Ceq sayang dua-dua. Cumenye kancil tu, 1st love ceq. Jadinye, hang kene paham noo perasaan ceq nih. Kalau diikutkan hati, tak nak tukar, dah selesa sangat dengan si kecik tu. Tapinye, bapaknda adalah lebih penting dari perasaan nih. eces! yelah, kalau bukan untuk ayah kite. Untuk sape lagi kan?

Publish my belog:
Hahahhaha. Wes! kalau ikutkan hati, aku malu. Tapi takpelah, saje je nak cabar diri sendiri. Aku baru aje tambah info kat FB aku & tambah website. Amek ko, belog ni saje je aku nak share esp dengan family aku. Padahal ikutkan hati. Sangat malu, sebabnye dalam ni macam-macam cite yang aku tulis.

Ape lagi? tadi kan macam dah banyak je benda yang dicapai dalam diri. Tetibe 2 aje?? hahahaha.

2011 ape agaknye yang menanti saya ek??? Yang pasti jangan pernah jemu untuk ubahkan diri kepada yang lebih baek tau :)


5 comments:

  1. Assalamualaikum

    Happy new year dear :)

    ReplyDelete
  2. aslmkm..wow..dh comel blog dia..wah..best2....slmt thn bru..thn dpn nak naik v tau..hahaha:-)

    ReplyDelete
  3. salam tahun baru. tahun baru agenda baru..

    ReplyDelete
  4. MAIZA :
    epi new yr :p

    ABIUMMI_KHALISH:
    Wslm .. tak siap lagi nih. hehehhe.. Malu saya, jom ar. epi 2011

    HONEYBUNNY:
    2011 :p

    NAHMY:
    Yerp. agenda baru. new chapter. epi 2011 :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.