Thursday, March 17, 2011

Online Games


Pertamanya, nak mintak maap banyak-banyak pada yang selalu request untuk ajak main game. 
Dulu, penah la jugak approved. Sekarang tak layan sangat.
Aku biarkan macam tu je dalam fb.
Nanti-nanti aku akan approve eh. InsyaAllah, kan janji beria, tapi tak tunai. Terasa bersalah la pulak. huk!

Kenapa??
Sebab aku tak pandai main games. Yang solitaire tu pun aku tak lepas. Kalau ambik exam, confirm dapat F.


88 menanti. Dulu kalau tak silap cecah 100 jugak, tapi camtu la. Tak reti den. huk!

Tapi, dalam banyak-banyak games online kan. Aku suke game ikan. Pernah aku buat entry ni KLIK LAH Dan jugak game pacman tu ha. Best ooo. Tapi ini semua, dah lama aku tak main. 


Kalau nak tahu, adek-adek aku rajin layan games entah-apa-kebenda-ntah. Sanggup berkongsi duit ke apa. Lepas tu siap bagi duit la, lepas tu tolong derma la. Tak faham sangat la aku pasal benda ni.


Nilah game yang dorang layan. Zynga poker. Dia akan ada stage untuk ke satu peringkat profesional. Aku tengok macam berjudi je. Sebab nampak macam bertaruh, letak duit lepas tu dapat duit. Berdosa tak kalau main benda alah nih?? Sori, teramek siyes pulak bab nih. 



Menuju ke puncak tertinggi kununnya. Tak faham aku, budak-budak laki akan bersemangat kalau buat benda-benda lagha macam ni.


Tapi yang paling tak tahan, bila adek 3 aku bagitahu, kawan dia. Hurmm, entah-ntah dia sendiri. hahahha.

"Jadi tension bila bela ikan, ikan mati. Lepas tu pergi bercucuk tanam, kutip hasil tanaman. bla bla bla. [memang lawak tak ingat bile dia cakap pasal games kat fb. Tapi banyak aku lupe apa yang dicakapkannya] "


* Nak gak try main farmville, main masak-masak tu [tak tahu la apa nama], bela-bela ikan. hahhahahha] Vengong jugak wei nak dapat layan semua ni. Tengok lah, aku tau belum tentu aku rajin bab-bab macam ni. Tengok tv lagi BEST!





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.