Saturday, March 19, 2011

Rayyan


Malam tadi, Rayyan datang umah. Dah lebih dua minggu kot tak datang umah Tokki. hehehhe. Dulu dah tembam macam belon, sekarang makin tembam. Malam tadi, bila dia datang, benda pertama kami semua usha adalah pipi dia.




Rambut kat depan nampak tebal, tapi kat belakang jarang-jarang. hehehe



Muka bersemangat. Dah pandai senyum, kekekkeke. Badan dah tegap, sampaikan tengkuk takde, sebab tembam sangat muka tu. Tak pandai lagi nak meniarap sebab kepala dia berat. hahahhaha.


Pipi makin bolat macam belon. Kalau picit pipi dia kan, terasa pejal. 

Rayyan kuat minum susu botol. Lepas tu, puting kat mulut macam tak nak lepas. Kalau tak, mesti nak nages. hehheh. Rayyan, sile datang umah Tokki lagi ye O_o

3 comments:

  1. teringat anak buah, tembam camni la..skarang lg tembam..haha

    ReplyDelete
  2. tembamnye!!!!
    tembam plus comey..geram nye yaty tengok pipi die tu...

    ReplyDelete
  3. EKMAL :
    jom lawan sape paling tembam. hahahha. gurau je. best betol kalau tengok budak2 yang tem macam ni kan? :)


    MISZ :
    sebab minum susu kot jadi macam tu. macam nak pecah pipi tu x_x

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.