Monday, March 14, 2011

Tak Suke!!


Salah satu nye.....




Gambar hiasan milik peribadi mangsa yang tak bernasib baek : silky white berimej lama



Beria-ia pegi Watson's
Tabur duit kurang dari sepuloh hinggit
Memang tak banyak mana
Namun
Itu duit jugak

Eh eh
Dia main jatuh-jatuh pulak
Kalau jatuh pelan-pelan
Takde effect tak pelah jugak
10 kali jatuh pun takde hal

Ini tak
Habis hancur berderai
Bunyi terkilan di sini
Ish! cover tunjuk cool
T_T

Dah jadi serpihan bongkah tak berais
Rasa sayang masih menebal setinggi everest
Eh, tinggi lagi kot

Yang aku tak sukenye
Paling aku tak gemor
Pakai tak semengah mana
Tak sempat nak habis sampai ke kerak
Tak sempat nak merasakan berbaloi-baloi beli compact powder ni
Dah tamat riwayat
Ok ini di luar kawalan kite
Insaf

Eh, kene beli yang baru balek
Musti
Kalau tak, nak pakai ape nanti

Kali ni tak tahu la macam mana
Riwayat dia lama ke tak
Nampak macam ok je
Setakat ni lah

Lupe nak habaq
Dia dah tak berwajah coklat dah
Dah berwajah baru
Berwarna putih bersih
Ngee
Comey la jugak

Urmm
Harapnya kekal sampai ke kerak
Erk!



2 comments:

  1. compact powder maiza nya.. dah lama beli.. tiap2 hari pakai tapi tetap tak habis juga.. sbb teringin nak pakai brand lain pl... rasanya nak buat2 terjatuh jd hancus mcm tu hehe

    ReplyDelete
  2. MAIZAC'JOE :
    hahahhaa. boleh plak nak buat-buat jatuh. sayang tau kalau beli tak pakai habes :) try la pakai habes, paksakan diri. kikiki [tak la, gurau je. jangan paksa2 diri tau]

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.