Thursday, April 7, 2011

40 hari


Buat masa sekarang, pendamkan dulu keinginan nak pakai tudung berwarna-warni bila datang ke pejabat.
Lipat leklok tudung-tudung tu semua simpan kat dalam almari.
Nanti bila dah 29 April baru boleh pakai balek. Ala kejap je.  [terasa macam cekgu tengah pujuk budak-budak supaya masuk dalam kelas].



Gugel jer. Sebab aku takde koleksi tudung secantik nih 

Oleh kerana sekarang semua [pegawai dan kakitangan awam] dikehendaki untuk berkabung kerana kemangkatan Yang Maha Mulia Tengku Ampuan Bariah binti Almarhum Sultan Hisamuddin Shah Alhaj.
Maka bagi semua wanita Muslim dikehendaki memakai tudung putih selama 40 hari sehingga 29 April 2011 [amek contoh wanita je].

Al-Fatihah




 *****(.....dari segi pematuhan, ianya bergantung kepada tahap kesedaran dan jati diri sebagai seorang rakyat di negeri ...... from: me to X and cc to XX)





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.