Thursday, April 14, 2011

Jauh ....


.. dari lappy [semalam dah jauh, sebab adek 1 pinjam. Huhuhu]
.. dari MPS |my personal space
.. dari umah 
.. dari office
.. dari kampong
.. dari family [eh tapi dekat dengan adek 1. Hehehe]
.. dari kamu semua
.. dari ............ [sila sambung sendiri]

 
ketika entri ini dipublish, saya telah berada jauh di sana. errr, tak ar jauh mana. masih di dalam negeri Darul Iman.

ketika entri ni ditulis, saya masih tak tahu apa yang nak dibuat untuk persiapan pada hari esok. Dah buat tapi tak cukup lengkap.

ketika entri ni ditulis, saya sebenarnya..... [kalau la saya boleh tulis ....]

oh ya lupa pulak..

RALAT : pihak penulis memohon maaf di atas kesilapan fakta pada entri 'Cikgu Stopa Yang Hot!'. Di mana yang tukang mencari video itu ialah Adek 1 dan bukannya Adek 2. hehehe. Kesilapan amatlah dikesali [sambil geleng-geleng kepala tanda kesal. eh tak ar, yang ni saje je ni tokok tambah. hihihihi]

sebelum saya log out, jaga diri jumpe lagi .. InsyaAllah pada hari Sabtu ini [urrmm, mungkin T_T]

XOXO | aida lela |12.05am 



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.