Tuesday, May 31, 2011

Wow! Evo


Sebenarnya dah lewat malam giler ni. Tapi masih gigih nak mengapdet. Sebab minggu ni agak sibuk dan dah boleh bajet memang tak sempat nak menaip.

Hari tu, balek dari keje. Sampai kat roundabout. Ternampak kereta merah ni.


Kereta ni betul-betul kat depan kete aku. Lepas tu warna merah sepertimana rajah yang dipaparkan di atas. Terus 'wow! evo. cantek nye kaler' Tapi bila dah pandang-pandang dengan lebih betul lagi. Hurmmm, rupanya toingg! Ternampak lambang proton. Uikss! hahahha. Kiyah tertipu noks!

Selepas kejadian tu, bila ternampak aje kereta ni. Terus amati lambang samada proton ka, atau mitsubishi evo. Kalau tak, terus tertipu dengan pandangan sekali imbas. huhuhuh. Sebab saling tak tumpah dengan evo. Bagi yang terasa nak bawak kereta macam evo, tapi tak berapa nak mampu beli. Bolehlah sambar kereta INSPIRA ni satu T_T





Hai, saya la mitsubishi evo [hahahha. aku tak pandai sangat bab-bab kereta ni. betul ke idok nama kereta ni, hantam sajelah]



Hai saya abang Inspira. 


Ok lah, ni je yang sempat di taip. Nanti-nanti ada masa, aku update cite yang sepatutnya di publish terlebih dahulu. huk!

Followers MPS : take care and tQQQQ [nanti-nanti saya singgah umah korang]




2 comments:

  1. anteknyaaaa background baru i like i like..cun je kete tu, angkat la satu aida...

    ReplyDelete
  2. HANIS MY :
    ini silap kelik la. hahhaha. tensi i.

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.