Saturday, June 11, 2011

Adaaa


Ni gambar yang di mms kan oleh akak aku. Gambar anak dia, macam biasa, anak-anak buah aku memang agak aktif. Setakat almari baju terbalik itu biasa. Setakat lebam-lebam kat muka, arrh! apa ada hal nok! Itu semua adalah latihan ketenteraan bagi mereka.

Dan ini adalah salah satu cabang seni yang mereka ada iaitu




Gunting rambut sendiri. Kalau cantek takpe ar jugak. Ini macam hape ntah. Bertompok-tompok. Sebenarnye perkara ni kecik je, sebab adek-adek laki aku dah pernah buat keje ni masa zaman kegemilangan dorang dulu. Sekarang anak buah pulak yang amik tempat. hehehhe.

Kesimpulannye, simpanlah gunting di tempat yang tinggi, atau dalam peti besi. Atau mana-mana jua tempat yang dirasakan selamat. Bahaya kalau budak-budak jadikan permainan, gunting kan tajam. 

Jumpe lagi di lain entri. Urmmm, mungkin hari Selasa baru boleh update lagi kot. hehhehe.



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.