Tuesday, June 21, 2011

Dan Sekali Lagi

Dulu pernah buat entri ni :  BOLEH BACA KAT SINI

Dan tadi sekali lagi.

Masa tengah mandu nak balik rumah tadi, teringat kat Adek 1. Ada soalan penting yang aku nak tanya dia. Lalu, terus cari henpom dalam handbag bajet nak telefon dia, tapi takde. Cari-cari lagi. Takde jugak. Berkali-kali duk mencari, memang takde. Sah~!! tertinggal kat pejabat. Dahla henpom tu takde bateri. Sungguh haru biru. 

Ayah aku sokmo pesan 'barang-barang jangan wat dok ingat'. Gulppp~! tadi baru je komen kat blog hanis pasal lupa-lupa ni. huk.


"Ya Allah Ya Tuhanku, jauhkanlah aku dari sifat lupa, lalai, malas dan iri hati. Ingatkanlah apa yang aku lupa, sedarkanlah bila aku lalai. Amin"







No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.