Saturday, June 4, 2011

Jun

Alhamdulillah, dengan izin dariNya. Masih berkesempatan untuk menemui 4 Jun 2011.

Sempena hari lahir aku, aku dengan rasa gumbira dah kasi cuti kat korang semua. ngeee!
[ok, tak lawak langsung]



Sokmo fikir nak jadikan gambar ni sebagai header, tapi tak terupload. Padahal dah lama betol terperap kat dalam lappy nih. Gambar sepatu ni [eces! sepatu la pulak. hehhehe] aku ambil masa last year. Birthday last year punye. Tapi sayang, dah rosak dah. Tak reti nak menjaganya, memang tu la jadinya.

Tadi bos ada kasi hadiah befday, tapi tak bukak lagi. Mood hari ni lain macam sikit. huhuhuu. Eh, belog ni dah macam diari la pulak. Uh! tak berapa gemar. Apapun, moga kerja yang akan dilakukan esok akan berjalan lancar. Amin

Korang pulak, jaga diri leklok.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.