Tuesday, July 12, 2011

Jaja & Din


2 minggu yang sedang dilalui ini dirasakan berlalu agak perlahan dan lambat sekali. Uarghh! bosannya. Dalam kebosanan, saya terjumpa review tentang satu kisah yang nampak macam menarik. Perasaan ingin tahu boleh disamakan macam gunung berapi nak muntahkan lahar [over].

Hari Ahad, lepas balik keje terus pergi kedai buku dengan satu hajat, nak pinang kisah Jaja & Din. Pergi Pustaka Seri Intan Gong Badak, hasilnya kuciwa. Ok takpe lagi, terus ke kedai buku di Batu 6, urmmm.. sama jugak. Yilek!

Malam pulak, lepas hantar adek 3 yang ada balik bercuti [hantar ke stesen bas], try cari lagi kat Pustaka Seri Intan tepi stesen bas, urmmm. Hampa. Pergi lagi kat Pustaka Seri Intan yang letaknya takdelah jauh sangat [hampir dengan Ambank KT]. Keputusannya jugak hampa. Terengganu ni payah betol la nak cari buku. ha ha ha. [kan dah start merungut]. Kan best kalau ada kedai buku macam Konikuniya ke, MPH ke kat Terengganu ni [berangan la pulak].

Nak tak nak, godek tenet. Maka jumpalah satu tempat yang boleh dibeli. YEAAAA!




Confirmed!



Shipped

Bajet sampai esok. Tup tup tadi.

Dah sampai.




Susah gile nak bukak, yang jadi susah sebab saya bukak pelan-pelan, bajet tak nak kasi kertas ni koyak dengan rabak yang jaya sekali. 




Penanda buku yang comel. Tak sangka pulak ada penanda buku.



Baru je 3 helai saya baca. Dah lama tak baca novel, plus saya punye pembacaan sebenarnye bukannya bagus sangat. Selalu je silap baca. Ada satu hari tu kan, tajuknya 'XXXXXX ........ bertunang'.. Tapi saya silap baca 'XXXXXXX .........bertudung'. Lepas baca isi dia, saya pelik sebab macam tak sama dengan tajuk. Bila baca sekali lagi 'oh! bertunang.. ingatkan bertudung'. Jadinya untuk buku ni, saya kene baca pelan-pelan, lambat habis pun takpelah. Janji tak silap X_X

Oh ye, nanti saya reviewkan buku ni eh. Sekarang ni tak boleh la, sebab tak tahu kisah lagi. Buku ni dah lama sebenarnya, ini dah cetakan ke 4 dah. Fuh~!! laris kan?




2 comments:

  1. aida yg comei sokmo, i miss u!

    ReplyDelete
  2. cerita ni mmg best :) Saya suka baca apa-apa buah tgn dr Noor Suraya :)

    owh, salam kenal tuan rumah

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.