Saturday, July 23, 2011

Malaysia Sayang~!!!


Resah sungguh bile tengok Malaysia main dengan singapore. Asyik bolos jer. Memula dah rasa happy dah bile safee sali masukkan gol di minit awal tadi. Sebab tu la orang cakap, perjuangan itu tak kan selesai sehinggalah ke  tiupan wisel terakhir. Selagi ada masa, selagi tu la jangan beralah. 

Malaysia sayang, walaupun kamu kalah saya tetap sayang. Kalah atau apa pun, janji berjuang hingga ke keringat terakhir. Sekarang ni dah 4 - 1. Fuhhh~! Malaysia ketinggalan tu.. Berpeluh jugak nak kejar kan? huhuhu.


3 comments:

  1. hehe...

    ila xtengok bola haritu...sebab keluar makan..

    tapi semangat bola tetap ada..ngeh3..

    ReplyDelete
  2. HANIS MY :
    apa tu? huhuhu.. ndak faham sudah..


    ILA HONEYBUNNY :
    jangan lupe malam esok..game timbal balik :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.