Monday, July 25, 2011

Rindu!


Tadi hujan, ribut ada la sikit-sikit, sekali-sekala kilat ada jugak memanah angkasa raya, putih bile terpandang langit, cahaya terpancar dan membias pada tingkap. Takut gak. 

Saya : kesian kan kat kite..
Adek saya : he he he..
Saya : [kene kuat sebab saya kan kakak]

Rindu sangat pada 'arkitek' umah saya. Kalau mak saya masih ada, tentu dia faham dialog kami tu.

Mak saya arkitek terhebat pernah saya temui. Sedih sebab dia tiada? Mestilah, tipu la kalau tak sedih. Tapi takde la nak nangis meraung-raung, sebab kami tahu dan yakin bahawa Allah telah sediakan tempat untuk arwah mak kami di tempat yang terbaik dengan rahmatNya. Amin.







6 comments:

  1. semoga arwah di tempatkan di golongan org beriman. tabah ye..

    ReplyDelete
  2. sabar ye aida...

    al-fatihah untuk arwah....semoga tenang di sana...

    ReplyDelete
  3. al-fatihah untuk arwah...sayu bila baca entri ni, hu

    ReplyDelete
  4. Ayat2 adik memang semuanya mengoda untuk di baca.. sgt berbakat nih! akak faham.. akak pun dah xde mak sejak umur 11 thn lagi.

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.