Monday, July 18, 2011

Tulis Apa Saje

Apa yang ada kat dalam kepala otak....

1. mengantuk giler..jam baru je 923pm..tapi mata dah layu..
2. penat giler..balik keje, masak, berehat sat sebab penat sangat..makan..
3. sakit pinggang.. pinggan ke pinggang?? konpius la ejaan pinggang..yang pasti saya terasa sakit pinggang..kerusi kat pejabat tak selesa..nak kerusi macam kat pejabat lama boleh? ha ha ha.. ampun!
4. nak beli bantal sandar kat kerusi pejabat, nak kasi selesa.. kalau lama-lama macam tu, boleh rosak saya punye badan
5. bosan..
6. nak cutiiiiiiiiii..tapi..tak tahu nak buat apa..nak pegi mana
7. moga Allah permudahkan jalan hidup saya..
8. saya tak suke tinggalkan rekod tak cun pada mata orang.. hi hi hi.. [memang mengarut la nih]
9. kenapa line saya sangat lambat?? nak bukak satu belog, urmm..berjanggut la duk menunggu [termasuk belog sendiri..lambat lebih dari siput pakai high heels]
10. best baca belog orang, tapi jarang tinggal komen, sebab tak reti nak komen..terasa kekok pulak bile mengomen, tapi suke jadi silent reader..
11. saya memang dah di tahap maksimum mengantuknye nih..dah tak larat..
12. tido adalah lebih baik di kala ini
13. Assalamualaikum selamat malam kawan-kawan semua..
14. Moga hari-hari yang akan datang adalah bertambah baik dari hari ke hari
15. Eh, sat.. ada satu benda saya nak share..kita hanya ada 3 hari dalam hidup..'hari semalam, hari ini dan hari esok'.. kata-kata ni saya dapat ketika perjumpaan/briefing semalam..jadi gunakanlah hari yang kita ada dengan sebaiknya sebelum kita dijemput pulang..
16. eh, terasa haru pulak lepas tulis ayat tu :(
17. ini betul-betul last..selamat malam semua..marilah kite tido dengan tenang...
18. jangan lupa baca doa ye :)







3 comments:

  1. wahhh...

    awalnya ngatok dah neh...tah2 ne mesti dah tido kan...zzzzzz...

    good nite...;-)

    ReplyDelete
  2. ILA HONEYBUNNY :
    dah zzZZZZzzzz tak ingat dunia. ha ha ha


    MAMA SHIFA :
    lebih dari mamai ni tau..kalau dah ngantuk, apa pun tak boleh buat :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.