Tuesday, August 9, 2011

Gelak Sorang-sorang


Alhamdulillah dah pun 9 Ramadan kan. Sekejap je masa berlalu. Pejam celik-pejam celik, dah nak hampir 10 hari kita berpuasa. 

Kali ni saje je nak share dua kartun yang memang buatku gelak sorang-sorang. Nak cite benda lain, tapi masa tak mengizinkan. Dah lewat sangat ni, nak bangun sahur pulak nanti kan? [ah! ngada je bunyi dia]
Kartun ni amik dari komik Balik Kampung, dah lama dah baca, masa bulan 1 tahun ni kot kalau tak silap.

Komik ni banyak pengajaran dia tau, bukan sebarang komik. Hak tuan punye komik ni adalah anak buah aku. Wah~! besar-besar pun masih baca komik. hik hik hik.

Masa baca tu kan, antara kartun yang memang best! 

Nah kite tengok eh.




Dan-dan bulan Ramadan. Memang kelakar lukisan ni, gelak-gelak gak, tapi dalam sangat maksud dia ni.




Yang ni lagi lah, memang kaw-kaw punye pengertian. hi hi hi.

Baca la sendiri, sebab tak reti nak tulis lelebih pasal kartun ni. 




1 comment:

  1. haha...

    menjahit tak habis2...hehe...

    suka jugak baca karton senyap cmne...pas tu gelak kuat2 n sorg2..ehhehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.