Monday, September 5, 2011

cORAT COREt

Rasa macam banyk benda nak ditulis. Tapi bila dah bukak belog, duk melepak kat belog orang je. Baca entri yang bagi motivasi kat diri sendiri. Sebenarnya bila banyak membaca, banyak ilmu baru yang akan kita dapat dan minda lebih terbuka [kadang-kadang datang jugak angin malas nak membaca].

Nak membebel banyak-banyak kat dalam fb, macam janggal. Open sangat. Nak tulis status, mau kena fikir berpuluh-ratus kali. Kalau setakat status yang syok sendiri, segan jugak nak publish. ha ha ha. Ada setengah orang cakap, itu belog kita, itu fb kita. Suka hati ar nak tulis apa pun. Memang betul ianya hak kita pada fizikalnya [pada mayanya]. Tapi sebagai seorang yang mempunyai akal fikiran, biasanya kita akan memikirkan keselesaan orang lain yang melihatnya, membacanya [aku je la yang kadangkala fikir macam ni]. 

Kerana itu la ada orang cakap, penulisan ini adakala boleh membunuh. Iyarrkk! ~~~~~ x_x

Idea betul-betul beku tahap apa nih. Lenkali aje la tulis panjang-panjang.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.