Thursday, September 15, 2011

Take 5


Berehat sat, amik nafas.. hnssssshhh!

Banyak lagi benda yang nak kena fikir.

Tapi untuk 30 minit ni, nak rileks sat.

Otak letih, hati kaca-kaca.



Erti Al-Fatihah | VOU voices of ummi

Sebenarnya ni lagu kesukaan anak-anak buah. Masa raya bebaru ni, dalam kereta mereka ikut je lirik yang lagu Ohai Hari Raya [kalau tak silap]. Masa tu heran gak, macam mana dorang boleh hafal lirik? Yelah, anak buah yang kecik tu baru je 4/5 tahun kot. Rupanya kat dalam handphone ayah/mama mereka penuh dengan lagu ni. Patut la.

Lagu ni anak Nora yang nyanyi. Nama Putri kalau tak silap. Memang comel lah bila budak-budak nyanyi kan? Tapi orang besar pun boleh terheret suka kat lagu ni. Best. Ada lagi best, tapi tak jumpa. Nanti la ek kite post dalam ni.

Ok, tata


2 comments:

  1. wahh anak nora yang nyanyi? satu-satunya putri dia kan... nice!

    ReplyDelete
  2. HANIS MY:
    yeap! anak dia yang nyanyi.. domey tomei kan? :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.