Sunday, October 9, 2011

Percaya Padaku - Ungu


Ada hari tu kan. YM dalam keadaan online. Masuk satu mesej.

BUZZZ!
aku lawan balik
BUZZZ!

lepas tu muncul satu soalan

Aida takde lagu indon ke?
Aida kan suka lagu indon.

Ha ha ha  jawab aku

[mati malu kalau si polan itu terbaca pasal ni kat sini, aku saje tulis sebab memang nak tergelak]

Ada lagi perbualan tapi aku off kan lah.

Sebab kelakar, mula la dalam hati cakap.

Kalau tanya aida ada lagu nasyid tak? hi hi hi. Bunyi dia kan lain. Nampak sejuk sikit. ha ha ha.

Sungguh, dah lama tak melayan lagu-lagu sebegini kat dalam kereta.

Sapa yang naik kereta dengan aku, tahu la apa yang aku suka pasang ;)

Tapi malam ni, saje nak melayan lagu ni.




Percayalah Padaku by Ungu

Saje pilih video klip ni sebab nampak comey je.

Ah sudah sudah, jom kita layan aje

xoxo

eh choppp! date hari ni cantik

9.10.11

woww! boleh buat date kawin nih.







3 comments:

  1. Best juga la mlm2 dengar lagu ni..

    ReplyDelete
  2. hah da,apelagi..cecepatlah..x sabar ni....huhuhu....

    ReplyDelete
  3. NONG ANDY :
    memang best lagu ni.. sesekali dengar layan je la :)


    UMMI KHALISH :
    doakan.. entah la tak tahu nak cakap :(

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.