Tuesday, December 27, 2011

Oh hai!

Oh hai.. dah lama tak bukak belog. Padahal baru dalam 5/4 hari kot. he he he.
Nak bercerita itu ini rasanya tak sempat. Yang sempat nak di tulis adalah:

  1. Sedang gigih berada di pejabat, kat hati nak main-main, tapi tak boleh. Kerja sedang say hai o hai. Ohoiii! Rasa nak jengah belog orang lain, tapi tak boleh. Nak mengomen belog orang lain, tapi tak pandai.
  2. SBPA kalau ada masa, jengah la kat laman nih. Cari info pasal Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam. Dah kena sign before 29 Disember nih. Tak buat pape pun lagik! Orang lain dah siap hantar, dah siap isi.
  3. Oh jugak sedang gigih sambil terkial-kial mengisi SKT = Sasaran kerja Tahunan + LNPT. Fuh! Tak siap lagi, eh sebenarnya dah siap tapi kene buat balik sebab dah tukar pejabat. Urmmm!
  4. Cukup la ni aje kot. Sebab rasa pelik membelog time office hour. ha ha ha. Tanduk kelihatan bercabang la. hik!
  5. Jumpa malam nanti, err itu pun kalau lappy ada nyawanya. Bila ntah nak bayar bil. hi hi hi.



2 comments:

  1. semua org wajib tukar ke SPBA ke aida, mana lg bagus eh kompius...

    p/s: terima kasih! doakan kami ye...

    ReplyDelete
  2. HANIS MY :
    95% wajib, sebab kalau ikut SSM masih kena ikut syarat2 SBPA nih. Jadi memang elok pilih SBPA. Padahal rasa macam kekaburan itu maklumat. Sikit kabur lah. tapi boleh lah.

    SBPA ni ok jugak, yg SSM dulu ok jugak sebab i pilih bersara 56 je. hehhehe.

    *sama-sama. Amin ;)

    ReplyDelete

Terima kasih atas pandangan.