Tuesday, February 21, 2012

10

1. Sedang makan bihun goreng yang sedap, akak ipar yang masak. Balik kerja dah lewat, jadi memang sedang molek dengan perut yang minta dipenuhkan dengan sesuatu yang bernama makanan. Alhamdulillah.

2. Tengah tengok Saksi Maut 2012. Tapi tengok macam-macam tu ajelah.

3. Penat tapi masih mampu makan. hi hi hi

4. 'Mengapakah awan mendung menghiasi langit petang'. M Nasir ke yang nyanyi nih? Lagu dalam Saksi Maut 2012.

5. Sebenarnya saya tak tahu nak tulis apa, eh tahu.. tapi keadaan tidak mengijinkan saya untuk terus menulis.

6. Eh, kenapa mata model D'Haja macam tu, berkilat giler. Dorang tengah posing gayakan tudung D'Haja. Pelik pulok tengok. Saya terkesima seketika.

6. Stop! saya tak mampu nak teruskan sampai nombor 10 sebab nombor 3.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas pandangan.